• Vandaag komt Liam op The Hits Radio, hij gaat een uur lang zijn favoriete liedjes draaien en dingen vertellen. Aangezien ik het vorige topic van Zayn ook had aangemaakt maakte ik deze ook maar aan ;')
    Liam komt om 16:00 Nederlandse tijd op de radio. Radio Losse link: http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/

    Datums van de anderen:
    22 Januari Zayn terugluisteren
    29 Januari Liam
    5 Februari Niall
    12 Februari Louis
    19 Februari Harry

    Wie gaat luisteren? Ik wel ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    OMG ik het is ook Liam's fave *fangirling*


    You've cat to be kitten me right meow.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Bekijk jij mij toevallig of zo? Ik wel in ieder geval.

    Haha, dan doen we op dit moment hetzelfde. XD!
    I love I want!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wel jammer dat het pre-recorded is );


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nee, niet dit lied O_O Als het Liam niet was, had ik m'n laptop allang uit het raam gegooid :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik luister ook!


    we danced all night to the best song ever.

    iheartstalik schreef:
    ik luister ook!


    Haha! Yay!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik vraag me af of de jongens zelf ook luisteren x'd


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Het is maar goed dat ik alleen thuis ben, anders zouden mijn ouders me nu heel raar aankijken ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Caoimhe schreef:
    Ik vraag me af of de jongens zelf ook luisteren x'd

    Ik heb zo het gevoel dat het niet live is en Liam nu naar zichzelf zit te luisteren :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik heb zo het gevoel dat het niet live is en Liam nu naar zichzelf zit te luisteren :'D


    Het kan ook niet , want die foto is het zelfde als die van Zayn & ze zijn in LA .. dus 't zal wel niet Live zijn.


    Danmarks Dynamite.

    Hij praatte weer, haha ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Narwhals schreef:
    Het is maar goed dat ik alleen thuis ben, anders zouden mijn ouders me nu heel raar aankijken ;p

    Pfff, mijn familie zit beneden. Lucky you! Gelukkig kon ik ontsnappen met als smoesje dat ik nog huiswerk moest maken.

    Ooooh, Liam praatte net. Ik hoop maar dat Louis wat hyperder doet ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    BRADFORDBOY schreef:
    (...)

    Het kan ook niet , want die foto is het zelfde als die van Zayn & ze zijn in LA .. dus 't zal wel niet Live zijn.

    Het is inderdaad niet live, prerecorded.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Jeej, ik heb hem ook eindelijk kunnen openen! Die site was helemaal overbelast of zo, ik vraag me serieus af hoeveel mensen er zitten te luisteren. En oh, ik hou zo van Liam's sexy accent. :'D

    JLS!!!!!!!!!!!!!!!!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see