• Ik heb net The Three Musketeers gezien. Echt een geniale film xD
    En ik heb nu een halve crush op Logan Lerman xD
    Het begin vond ik het een beetje verwarrend, maar daarna kwam de verhaallijn er echt goed in.
    Wie heeft die film ook gezien en wat vond je ervan?


    Deep inside, I've never felt alive

    In Percy is Logan ook zo leuk, en in My One and Only. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik, Ik, Ik :9~
    Orlando Bloom :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb die film gezien. Ik vond het wel geniaal vooral het einde :W.


    Shoganai i ne~

    Ik ook, maar ik vind dat Orlando Bloom er echt grappig in praat en die oorbellen! HAHA! :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb hem ook gezien!! Hij was echt geniaal die film xD
    en Logan was zow Sexy :9~:9~


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Heb de film gezien, vond het een erg goede film..de verhaallijn zat goed in elkaar, en het waren geen losse stukken. en een groots acteerwerk vand e drie musketeers zelf. en veel actie

    zei iemand hier Logan Lerman? :9~ yess!

    en de film is awesome ja! orlando bloom is ook niet mis~
    (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Not yet, maar ik denk dat ik dat binnenkort ga kijken. Logan Lerman, adôh. In Percy Jackson is hij ook al zo omnomnom. Dus reken er maar op dat ik die binnenkort ga kijken. =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Cartwright schreef:
    In Percy is Logan ook zo leuk, en in My One and Only. :9~


    lol, bij Latijn mochten we kiezen tussen Troy -die we al honderd keer in fragmenten gezien hebben- en Percy Jackson. Bijna alle meisjes gingen meteen voor Percy met als motivatie dat 'die jongen lekkerder is dan Achilles'.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    (...)

    lol, bij Latijn mochten we kiezen tussen Troy -die we al honderd keer in fragmenten gezien hebben- en Percy Jackson. Bijna alle meisjes gingen meteen voor Percy met als motivatie dat 'die jongen lekkerder is dan Achilles'.


    Haha. Wie speelde hem ook alweer? Brad Pitt of Orlando Bloom?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)

    Haha. Wie speelde hem ook alweer? Brad Pitt of Orlando Bloom?

    Brad :Y)

    Wow, zo lang geleden gezien.
    Goeie film.


    I live for the applause, you will die for it.

    The Three Musketeers is inderdaad een geniale film. Beter dan de oude films in ieder geval. (Y) vind het verhaal erachter ook erg mooi.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik heb de film gezien en vond 'm heel erg leuk. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.