• Er is een jongen bij ons op school, laten we hem even P. noemen, en ik vind hem echt heel erg leuk. In het begin zat ik bij hem in de klas, maar toen stroomde ik op en zat ik niet meer bij hem in. Een soort van vriendin van mijn oude klas is er achter gekomen dat ik hem leuk vind, en heeft me zijn nummer gegeven. Toen ik zijn nummer kreeg, was ik samen met een andere vriendin van mij aan het logeren, laten we haar even S. noemen. Samen met S sms'te ik met hem die avond, en een paar dagen die daarop volgde. S is nu afgestroomd en doet het zelfde niveau als P, en heeft dus ook tegelijk pauze met hem. Nu vertelde S mij gisteren dat hij naar haar toe was gelopen en vroeg of zij die S was die soms samen met mij hem sms'te. Zij zei dat ze het was. Ze hebben toen bijna de hele pauze zitten praten. Eerst zag ik er niet echt iets verkeerds in. Maar net belde S me dat ze gisteren met een paar vrienden uit is geweest en dat P er ook was. P begon samen met een paar vrienden van hem om haar en nog twee andere meisjes heen te dansen, en elke keer als ze elkaar tegen kwamen zei hij of zij hoi. Maar nu ben ik bang dat P denkt dat S hem leuk vind, terwijl ik het juist ben die hem leuk vind. Ik durf dit niet tegen S te zeggen, want zij is er niet echt goed in om te herkennen of een jongen haar ziet staan of niet, terwijl er zat jongens zijn die haar leuk vinden. Ook is zij veel leuker dan dat ik ben, dus ik ben echt bang dat hij haar leuk gaat vinden. Natuurlijk kan ik hem niet dwingen mij leuk te vinden ofzo, maar anders is het eigenlijk wel een beetje mijn eigen schuld dat P S leuk vind, omdat ik ze min of meer aan elkaar heb voorgesteld.

    Wat moet ik doen?!?

    S spreekt nog niks met P af, en S zegt zelf dat ze wilt dat ik iets met P krijg, en ik heb al geprobeerd iets met hem af te spreken, maar elke keer kan hij niet.

    Bedankt als je mijn hele zeikverhaal hebt gelezen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 13:28 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Crush*

    Uhm, das kut. *Heeft geen advies*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okey die vriendin naait je echt gewoon? Ga dan weer met die jongen smsen en zeg gewoon dat het niet haar was waar hij mee had gesmst ofzoiets?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als je die jongen echt leuk vindt, waarom stel je dan niet eens voor om samen eens iets te doen. Je hebt toch zijn nummer en jullie zijn oude klasgenoten, dus je kan zeker over iets praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zorg dat je zelf wat meer met hem in contact komt, en niet alleen via sms.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als die S met hem afspreekt met vrienden moet je gewoon meegaan.


    Your make-up is terrible

    Pendule schreef:
    Als je die jongen echt leuk vindt, waarom stel je dan niet eens voor om samen eens iets te doen. Je hebt toch zijn nummer en jullie zijn oude klasgenoten, dus je kan zeker over iets praten.


    comfort in c h a o s