• Weet iemand wie dit meisje is(hoe ze heet)en uit welke film die stukje afkomt?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik vind haar -als je er even snel overheen kijkt- best wel lijken op Kristen Steward.. Meer weet ik ook niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind haar -als je er even snel overheen kijkt- best wel lijken op Kristen Steward.. Meer weet ik ook niet..


    Nee, het is niet Kristen Steward. Dat weet ik gewoon zeker, maar toch bedankt voor het proberen (":


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Nee, het is niet Kristen Steward. Dat weet ik gewoon zeker, maar toch bedankt voor het proberen (":

    Wacht, wacht ik heb het.
    De film heet "I spit on your grave unrated".
    Het is echt een zieke vieze film, trouwens. Ik heb even een aantal foto's uit scènes gezien. Bah. (':

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 0:07 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wacht, wacht ik heb het.
    De film heet "I spit on your grave unrated".


    Aaah, hoe weet je dat? (":


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Aaah, hoe weet je dat? (":

    Google!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Google!


    Dat moest ik eerder bedenken...maar toch bedankt! (":


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Dat moest ik eerder bedenken...maar toch bedankt! (":

    Maakt niet uit, was 10 seconden werk hehe. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb geen idee, maar ik denk dat je je antwoord al hebt!

    I spit on your grave is zo'n vieze film. (joehoe)

    Sarah Butler


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.