• Las dit net op mijn neef zijn fb. Zelf zit ik in Nieuw Zeeland momenteel, dus veel kan ik niet doen om hem te helpen. Jullie daarentegen misschien wel, via via of persoonlijk. :]


    Eric Seton
    Wij van "Home Town Heroes" willen om jullie om de nodige hulp vragen.

    Aangezien mensen het nodig vonden om onze studio afgelopen weekend totaal leeg te roven en ons met de schade te laten zitten.
    Zijn we druk op zoek naar manieren om geld te verdienen met "optredens, workshops, hiphop clinics, video opnamens etc...

    ... Heb jij nog ideeen of misschien sponsors zodat wij onze studio weer van de grond kunnen krijgen "Let us know"

    Gr


    Als je dus iemand weet die een goede rapgroep zou willen op zijn/haar verjaardag, feestje of whatever, of een van de andere opties die genoemd zijn, laat het me dan alsjeblieft weten. Ik speel het door naar mijn neef en zorg dat jullie in contact kunnen komen. Alle kleine beetjes kunnen deze jongens helpen op het moment. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Echt balen voor hen ja, maar srry ik kan echt niet helpen.
    Was er niets verzekerd??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoe klinken ze, een vriend van mij geeft binnenkort een feest.


    Firm believer of all that is magic

    dance4ever schreef:
    Echt balen voor hen ja, maar srry ik kan echt niet helpen.
    Was er niets verzekerd??


    Ik weet de details niet, maar al zou het zo zijn dan komt de waarde toch niet bij wat ze oorspronkelijk opgespaard hebben aan materiaal. Het zijn vrij jonge jongens(/mannen), die alles met moeite bij elkaar geschraapt hebben en pas net lekker op gang zijn gekomen. Met daarbij meteen zo'n klap in hun gezicht kunnen ze wel wat hulp gebruiken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zialled schreef:
    Hoe klinken ze, een vriend van mij geeft binnenkort een feest.


    Goed, haha. Zonder dollen, ik vraag hem nu om een link. As soon as I know zal ik die plaatsen en naar je doorsturen via pb. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik luister niet naar rap sorry, maar wel sneu voor hen zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Ik luister niet naar rap sorry, maar wel sneu voor hen zeg.


    Mijn neef fotografeerd ook, samen met nog een andere jongen die ook een creatieve opleiding gehad heeft. Misschien kunnen we daarmee de interesse van de 'niet-liefhebbers' van rap kietelen? :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jezus .. Het is dat ik pas over 8 maanden 18 wordt, anders had ik graag willen helpen!


    To infinity and beyond •

    Disposition schreef:
    (...)

    Mijn neef fotografeerd ook, samen met nog een andere jongen die ook een creatieve opleiding gehad heeft. Misschien kunnen we daarmee de interesse van de 'niet-liefhebbers' van rap kietelen? :]
    Nee sorry, er zitten genoeg mensen in de familie bij mij die aanleg hebben voor fotografie en ik heb tenslotte ook geen ezeltje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zaynuary schreef:
    Jezus .. Het is dat ik pas over 8 maanden 18 wordt, anders had ik graag willen helpen!


    Dankjewel. :]
    Vrienden misschien die nog een feestje op de plenning hebben staan? ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Ik weet de details niet, maar al zou het zo zijn dan komt de waarde toch niet bij wat ze oorspronkelijk opgespaard hebben aan materiaal. Het zijn vrij jonge jongens(/mannen), die alles met moeite bij elkaar geschraapt hebben en pas net lekker op gang zijn gekomen. Met daarbij meteen zo'n klap in hun gezicht kunnen ze wel wat hulp gebruiken.

    Erg facking erg voor ze, dan komt de klap idd echt heel erg aan, ik hoop dat ze erbovenop komen^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Disposition schreef:
    (...)

    Dankjewel. :]
    Vrienden misschien die nog een feestje op de plenning hebben staan? ;]


    hmm nee, die worden ook allemaal pas aan het einde van het jaar 17 of 18. Sorry! Ik hoop dat het goedkomt!


    To infinity and beyond •

    Ze hebben geen footage van Hometown Heroes, omdat de computers/opnames ook gejat zijn, maar ik kan dit wel delen. De groep waar m'n neef oorspronkelijk uit komt. Hij werkt nog steeds samen met Raelha, maar Kapers aan de Maas bestaat niet meer. Maar zo krijgen jullie in ieder geval een idee van de stemmen. :]



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.