• Daar doe ik morgen aan mee!
    En ik vraag me echt af wat me ooit bezielde om mij daarvoor op te geven aangezien wiskunde dit jaar wel chinees voor mij lijkt(en de vorige jaren juist niet), maar ik kan nu niet meer terug
    Ik zie wel wat er van komt, het gaat om het meedoen, niet om het winnen
    En het uur voor de wiskunde olympiade heb ik Wiskunde.
    Oftewel ik heb morgen een wiskundig dagje
    Wie van jullie doet er ook aan mee?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb daar eens aan meegedaan toen het nog tijdens de lesuren was en niet de woensdagnamiddag

    Nee, ik niet.
    Maar is het morgen landelijk?
    Een vriend van mij doet mee, op een andere school. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Onze lerares was een beetje laat met het vertellen, maar als ze het op tijd had verteld had ik er toch niet aan meegedaan. Ik faal best wel in wiskunde p;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moest er voor de vakantie aan meedoen. Het was echt rot >< 8 uur lang wiskunde ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Lux schreef:
    Onze lerares was een beetje laat met het vertellen, maar als ze het op tijd had verteld had ik er toch niet aan meegedaan. Ik faal best wel in wiskunde p;

    Ik was eigenlijk ook te laat, maar dat kwam doordat ik 2 maanden geen wiskunde had gehad omdat mijn docent haar zoon had verloren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zelf niet, maar twee jongens van m'n klas wel. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik doe er morgen aan mee, vanaf dit jaar hebben ze verplicht gemaakt dat je als je wiskunde B hebt plots mee moet doen, zo flauw, zonder die olympiade was ik volgens m'n rooster veel eerder uit dan nu (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Het ging echt slecht bij mij, ik wist meer dan de helft echt niet
    Wij deden het in de morgen omdat er anders minder mensen mee zouden doen en nu waren er al heel weinig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog nooit van gehoord. Is zeker Nederlands. Wat is dat?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij ons op school hebben we het ook. Maar ik weet eigenlijk niet helemaal wat je dan precies doet. Wat houdt het eigenlijk precies in?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik doe mee met de Natuurkunde Olympiade. Niet de Wiskunde Olympiade. Daar zuig ik namelijk in :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remembrall schreef:
    Ik moest er voor de vakantie aan meedoen. Het was echt rot >< 8 uur lang wiskunde ;o

    Lynnx schreef:
    ik heb daar eens aan meegedaan toen het nog tijdens de lesuren was en niet de woensdagnamiddag

    Dit. Wij zitten in dezelfde school. In het tweede jaar (leeftijd: 14jaar) was het de kangoeroewedstrijd.
    Ik presteer minder onder druk, toch was ik de op één na beste...
    Nee, vrijwillig wil ik niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    Nog nooit van gehoord. Is zeker Nederlands. Wat is dat?

    Dat is een hele grote wedstrijd voor wiskunde
    Het is op de meeste scholen vrijwillig
    Je krijgt opdrachten als
    Jantje heeft een la met sokken. Er zitten blauwe en rode sokken in. Er zijn 10 rode sokken. Hij pakt met zijn ogen dicht steeds 2 sokken. Hij moet twee keer zoveel sokken pakken om twee rode te krijgen dan om twee blauwe te krijgen. Hoeveel sokken heeft hij?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Dat is een hele grote wedstrijd voor wiskunde
    Het is op de meeste scholen vrijwillig
    Je krijgt opdrachten als
    Jantje heeft een la met sokken. Er zitten blauwe en rode sokken in. Er zijn 10 rode sokken. Hij pakt met zijn ogen dicht steeds 2 sokken. Hij moet twee keer zoveel sokken pakken om twee rode te krijgen dan om twee blauwe te krijgen. Hoeveel sokken heeft hij?


    15 ofzo?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!