• Wij hebben dus nu een ander rooster dan de vorige periode en dat is echt stom. Ik heb het 8e vandaag en de andere helft van de klas heeft het 7de. Nou hadden wij uitval muziek, en kwam onze Engels docent surveilleren. Die dacht van: 'Oh, dan kunnen wij nu lekker Engels doen en zijn jullie het 6de uit.' Dus de ene helft van de klas was gewoon het 6de uit, maar de andere helft (waaronder ik) hadden nog Spaans het 8e uur. Wij moesten dus nog een uur op school zitten niks doen, en dan hadden we de laatste les, en de anderen waren gewoon al uit. Dat is toch niet leuk? Mijn Engels docent is echt egoïstisch want zij kan lekker eerder uit zijn.

    Zeikverhaal, maar ik moest het kwijt. Iemand anders ook stomme roosters of stomme leraren?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Iedere dag tot het achtste. Behalve op vrijdag, dan heb ik tot het zevende.
    En in totaal heb ik elf tussenuren..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had een erge rooster
    1ste 5 uren vrij
    les tussenuur les
    op donderdag
    en dan vrijdag van half 9 tot 4 op school


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, idd man. Ik zit nu door een tussenuur thuis. Ik moet zo weer naar school. :(


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je had dan toch sowieso tot het 8e gemoeten? xd En Spaans is een bijvak toch? Dan moet je het er wel dat extra uurtje voor over hebben als je het zelf gekozen hebt vind ik :') Ik heb filosofie gekozen en dat valt ook op het 8e, en volgend jaar neem ik debat, is ook het 8e. Plus, zo'n ramp is het toch ook weer niet? ;p


    Alis volat propriis.

    Ja, ik haat nu offcieel mijn C.K.V. leraar


    Physics is awesome

    Hmm, ik vind dat je een beetje overdrijft. Want als je in de groep had gezeten die om 6e vrij waren had je het niet erg gevonden.

    Ik had dat vroeger altijd. Ik had Dinsdag het 7e en het 8e uur gym alleen door die rooster wijzigingen waren we meestal het 5e vrij. Maar dan gingen we voetballen of we gingen naar het winkelcentrum.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat doen ze bij ons nooit, omdat iedereen andere vakken en dus andere lesuren heeft, dat gaat niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tot hoe laat is het 8e uur eigenlijk? 4:30?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trilogy schreef:
    Je had dan toch sowieso tot het 8e gemoeten? xd En Spaans is een bijvak toch? Dan moet je het er wel dat extra uurtje voor over hebben als je het zelf gekozen hebt vind ik :') Ik heb filosofie gekozen en dat valt ook op het 8e, en volgend jaar neem ik debat, is ook het 8e. Plus, zo'n ramp is het toch ook weer niet? ;p


    Spaans is bij ons geen keuzevak. Als je naar de tweede gaat moet je kiezen tussen Spaans, Frans en Duits. Je moet er sowieso twee kiezen. Ik had toen Spaans en Frans gekozen omdat Duits gewoon een stomme taal is...
    Het was niet echt een ramp, maar toch niet leuk om tot het 8e op school te zitten, als je rest het 6e al naar huis is.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn rooster is iedere week anders. Maar ik zit op het HBO dus ik ga niet zo heel veel naar school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedere dag tot 8e behalve op vrijdag, dan tot het 6e. Maandag 1e vier uur vrij. En woensdag en vrijdag eerste uur vrij.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ach, het is vervelend. Maar anders had je op het 6e een studieuur en op het 7e uur weer les. Nu is het alleen maar andersom. Het is wel vervelend dat de andere helft van de klas nog eerder uit is, maar langs de andere kant is dat toch wel leuk voor hun? Bij ons hebben soms nog maar 3 mensen les en dan kan de rest het gelijk niet verplaatsen. Daardoor moesten sommigen voor een uurtje naar school. Dat is ook echt kut en ik was één van die 3 mensen waardoor het niet verplaatst kon worden.
    Maar ik heb wel een chill rooster. Ik heb NT profiel en heb alle vakken gekozen die vaak worden gekozen bij dat profiel. Dus daarom heb ik heel weinig tussenuren :'D


    To live would be an awfully big adventure