• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Come. We wake up Abby and Chris.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cameron
    'Hmm. Hoe lang is het wel niet geleden dat we een echte lasagne hadden?' Ik glimlachte en keek naar Jason. 'Echt heel lang geleden.' Ik likte mijn lippen al af bij het idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga zo douchen denk ik...]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik kom gestrest aan in het huis, en ik loop gelijk naar de kamer waar Isa zit. Ik loop naar haar toe, en pak dat gedrocht uit haar armen. "Of je gaat werken, of je gedrocht gaat eraan!" schreeuw ik. En dat ding begint gelijk te huilen.


    El Diablo.

    [@xZaynatic wil je ook op Melody reageren?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ricardo

    Ik kijk haar grijnzend aan, "Meekomen bitch" zeg ik. Ik trek haar mee mijn bmw in, en rij naar de No merci clan. Kijken wat Ty van dit grietje vindt.


    El Diablo.

    Melody Pels
    Ik werd mee genomen naar het Oosten. De plek die ik het liefste vermeed. Ik keek via mijn ooghoeken bang naar de jongen. Wat wilde hij van me? Waar bracht bij me heen? Ik voelde me knap ellendig. Nog nooit was er iets in mijn leven mis gegaan. Nog nooit tot gisteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga avatar kijken dus ik reageer laat]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Laat maar. Avatar is saai.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik lag lekker te slapen terwijl ik Mercedes beschermend vasthield. Opeens wordt ze uit mijn armen getrokken. Ik schrik wakker en haar gehuil is door het hele huis te horen. 'Mamaaa!' Gilt ze hard. "Of je gaat werken, of je gedrocht gaat eraan!" schreeuwt hij hard. Mijn moedergevoeleelns spelen op en ik sla hem in zijn gezicht. 'Blijf van haar af.' Sis ik boos. Ik grijp Mercedes die meteen stopt met huilen en me strak vasthoud. Hij kijkt me nu boos aan en ik realiseer me net pas wat ik gedaan had. 'Sorry. Moedergevoelens.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.

    Jason
    Ik schud mijn hoofd. 'Echt niet nu we geld hebben wil ik echt naar de Mac.' Zeg ik grijnzend. Jep daar had ik zin in. In een Big Mac een milkshake en misschien nog een Quater Pounder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron
    'De mac?' vroeg ik met een grijns. Zonder er bij na te denken gaf ik Jason een knuffel. 'Dat is amazing!' gilde ik uit. Ik liet hem los en grijnsde breed. 'Serieus, hoe kan ik je bedanken dat je dat geld gejat hebt?' Het was lang geleden dat we normaal eten hebben gehad. Moet je na gaan de Mac. Het water liep me al in de mond als ik er aan dacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik sluit nu mijn laptop af. Misschien kom ik nog online op mijn telefoon.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik kijk haar boos aan, en begin te grommen. "Oke, ik ben je nu echt zat" zeg ik kwaad. Ik pak het gedrocht, en neem het mee. Ik sleut de deur achter me, en neem het gedrocht mee naar boven. Ik trap een deur van een random slaapkamer open, en kom in een lege slaapkamer terecht. Ik zet het ding op de grond, en sleut het ding achter me. Ik had zin om de moeder te laten schrikken, en ik had al een idee. "Ach hou toch je kop, stom gedrocht" schreeuwde ik kwaad toen het nog steeds jankte. En voor de grap schoot ik met een pistool. Dat moest werken, en dat ding was ook gelijk stil.


    El Diablo.

    Isa
    Hij was echt boos en sloot de deur. Mijn vinger kwam ertussen. 'Help me.' Smeekte ik Fay. Ze knikte en we beukte tegen de deur. Na het 3 keer gedaan te hebben valt de deur uit de schamperen. Ik volg het geluid. De zolder. Ik ren de trap op en hoor een schot het is meteen stil. Ik gil. Ik val in mekaar en van de trap. De pijn boeide me niet. Ik begon keihard te huilen. Ze was dood. Iedereen waarvan ik hield was gestorven.

    Jason
    Ik werd geknuffeld en bedankt. Ik grijnsde. 'Geen dank.' Zeg ik speels. Ik haal een briefje van honderd uit de portomonee en geef het aan haar. 'Haal maar wat lekkers.' Zeg ik vriendelijk. Ik geef ook honderd aan Hailey. 'Jij mag dat ook.' Zeg ik weer met een vriendelijke glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik kwam grijnzend bovenaan de trap tevoorschijn, "wie niet wil luisteren, moet voelen" zei ik. Ze zou voor me werken, wat ze ook doet.


    El Diablo.