• kijk in zag de film Camp rock en I love that film. Ik ben geen JB fan maarja.
    ik had een idee om een meisje naar camp rock te laten gaan maar dan met th.
    ik weet dat er al een serie over is maar dan met nick jonas
    is dit na-apen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vraag aan haar of je eht mag doen?
    En dan maak je het verhaal anders ofzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    het gaat over een meisje die op een dansacademie zit maar haar passie ligt bij zingen. ze ontmoet een meisje die daar heeft gezeten. en zij vraagt of ze ook gaat. ze mag van haar vader niet maar ze gaat stiekem daar ontmoet ze TH. maar haar ex valt haar nog lastig en ze heeft de dood van haar moeder nog steeds niet verwerkt en op Camp rock ontdekt ze wie ze egt is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hay!

    eu...dat over die serie van Camp Rock wat jij wil doen met Th is niet erg hoor!

    alle quizjes zijn uniek en ik vind het helemaal niet na-apen tog lief dat je het eerst vraagde maar mij maakt het niet uit. Maak gerust je quizj over Camp rock met Th, ik vind het absoluut niet erg! -Xx-

    oke niet dat ik dadelijk wordt uitgescolden ofzo xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou het vragen aan de gene die dat JB verhaal heeft. Als zij er niet mee zit is er toch geen probleem? ^^
    En verder heb je de vrijheid om je eigen quiz te maken, maar om ruzie te voorkomen kan je het vragen ;)

    Nee xD ik scheld niet zo snel :P dus je hebt geluk xD nee grapje hoor!

    veel geluk met je quizj dan hé, hopelijk wordt hij veel gemaakt!

    de eerste staat online moet ik de link geven? xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die link zet je dan maar bij 'Quizzen promoten'.

    En eh, aangezien het probleem opgelost is: Slotje. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "