• Heeeey liever schrijvertjes,

    Ik ben op zoek naar nieuwe verhalen die ik kan volgen.

    Wat zoek ik?
    - Een verhaal met maximum 15 hoofdstukken.
    - Geschreven in AN of goed Engels.
    - Minstens 1à2 maal per week een nieuw stukje.
    - Oneshots mogen ook.

    Over wat?
    - Twilight fanfic
    - Hongerspelen fanfic
    - Andere

    Geen:
    - 16+
    - Justin Bieber, One Direction of andere liefdseverhalen over zangers of acteurs

    Voilà, ik ben er zeker van dat jullie me kunnen helpe en me weer voor even kunnen boeien met enkele goede verhalen.

    PS: Lees je graag twilight fanfics? Neem eens een kijkje op mijn profiel!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    ik heb wel twee waargebeurde oneshots [SA's]
    I'm just a kid en Rust in vreden


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sorry, mijn verhaal heeft al meer dan 40 hs'en...
    En ook niet dat je het prachtig kan noemen (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Op mijn profiel staat mijn hongerspelen verhaal: Patch me up

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je wil dus wel onbekende personen? Dan heb ik ten eerste deze, die heeft nu twaalf chapters en ik en mijn medeschrijfster schrijven regelmatig, soms iets minder door school maar we proberen elke week wel te posten:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    En je wilde minder dan vijftien hoofdstukken, maar deze heeft er al meer, maar het handige is dat als de story je wat lijkt, je niet alles bij hoeft te lezen, want dan kan je namelijk bij mij via een berichtje vragen naar een samenvatting per hoofdstuk en dan stuur ik je die zo door, dus daarom zet ik deze er ook maar neer:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben momenteel bezig met voorbereidingen van een story (:
    Het gaat over een Nederlands meisje (= onbekende mensen) die in Schotland gaat studeren (daardoor wordt het meestal Engels gesproken, en de rest Nederlands).


    Home is where the heart is: voor het geval je geïnteresseerd bent (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twijfels

    Phillip is zelfverzekerd, misschien zelfs wel een beetje té. Hij houdt waanzinnig van sporten, vooral van hockey, en vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Maar verliest hij de écht belangrijke dingen van het leven niet een beetje uit het oog?
    Luke heeft nog nooit zo met zichzelf overhoop gezeten. Hij heeft gevoelens voor zijn beste vriendin en het lukt hem maar niet om die uit zijn hoofd te zetten. En wat als een rare roddel over hem en Willemijn zijn leven overneemt?
    Carl wil later graag politicus worden. De debatclub en zijn cijfers zijn de belangrijkste dingen uit zijn leven. Maar draaft hij niet een beetje door in zijn fanatisme?
    Willemijn is een onzeker meisje, dat niets liever wil dan bestáán. Zal het haar lukken haar ware ik naar buiten te laten?
    Emma is de beste vriendin van Willemijn. Ze hebben samen al veel meegemaakt, maar omdat ze in verschillende jaarlagen zitten en elk hun eigen leven leiden is het moeilijk om hun vriendschap te behouden. En dan is er ook nog die hondsbrutale en irritante Phillip - om over haar cijfers nog maar te zwijgen... Kortom, een spannende periode voor Emma. Krijgt ze het voor elkaar alles weer op de rails te hebben voor het einde van het schooljaar?
    Elle wordt door vrijwel iedereen van de school gezien als "perfect" en heeft daar behoorlijk veel moeite mee. Weten ze dan niet dat het niet mogelijk is om perfect te zijn? Ze besluit het oordeel van iedereen te veranderen, maar zal dat haar lukken, of blijft de enorme druk op haar schouders?

    Ik hoop dat je het wat vindt! Ik ben nog niet heel ver, maar ik schrijf wel regelmatig eraan :)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ik weet niet of je het wat vindt, maar een vriendin en ik schrijven samen een Harry Potter fanfiction. (gaat over twee vriendinnen die samen op Zweinstein komen) Hoewel het eerste deel al klaar is (bestaande uit 50 delen) zijn we met het tweede deel begonnen (en deze kan je lezen zonder het eerste deel gelezen te hebben).
    Dynamite ~ Hogwarts. Ik hoop dat je het leuk vindt! (:


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Styles zei op 25 jan 2012 - 17:21:

    ik heb wel twee waargebeurde oneshots [SA's]
    I'm just a kid en Rust in vreden

    oke, deze net gelezen, en die zijn zo mooi! Iedereen moet die echt even lezen!


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong



    I Can But I Won't

    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven


    Mischien dat je het leuk vind?


    Don't be like the rest of them, darling



    'Dreams are like stars, you may not reach them but they can still load to your destiny'



    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.


    Ik heb nog altijd rollen nodig. In dit topic kan je nog een rol maken, als je dat wilt.


    26 - 02 - '16

    ik heb hier: daughter of the devil


    Live, love, and take a LAUGH!

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/



    “Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”
    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens en één onvoorwaardelijke liefde.

    Start op; 5 April

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had kunnen vinden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Misschien dat je dit leuk vind? (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:01 ]


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)