• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:06 ]

    Moet je opzoeken wat geesten zien in je dromen betekent.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik word ook wel eens wakker met spierpijn, dat kan ook door dingen die je in je slaap doet (;


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Whuuut dit is echt creepy. o.o
    Ik wil nu echt weg uit m'n huis. ><
    Liep net door de garage omdat ik dacht; wees niet zo'n watje.
    En opeens kreeg ik echt een heel naar gevoel en nu voel ik telkens iets drukken tegen m'n rug.
    Ik hallucineer vast. D:

    Over het algemeen symboliseren geesten of spoken eigenschappen van jezelf die je vreest. Dit kan bijvoorbeeld een pijnlijke herinnering zijn, schuldgevoel of verdrongen gevoelens. Je zou bang kunnen zijn voor de dood. Een andere betekenis van een geest in je droom kan zijn dat de geest staat voor iets dat niet langer bereikbaar is. Het zou voelen alsof je je niet verbonden voelt met het leven of de maatschappij. Deze droom kan een boodschap afgeven je oude manier van doen moet veranderen, omdat je nu eenmaal verder moet.

    Schoonmaken betekent 'officieel' niets, maar het kan misschien symboliseren de je toe bent aan verandering.


    everything, in time

    Champions schreef:
    Moet je opzoeken wat geesten zien in je dromen betekent.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gosh o.o

    *kijkt snel rond zich heen en verlaat traag de kamer*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Champions schreef:
    Moet je opzoeken wat geesten zien in je dromen betekent.


    26 - 02 - '16

    Ik droom heel vaak van plekken waar ik nog nooit geweest ben. Als ik de volgende morgen dan iets uit die plaats herken, al is het maar een normale boom of zo, zie ik meteen dat hele landschap weer en raak ik in de war met wat echt is en wat niet. Maar ik hallucineer best snel (no_chears).
    Succes met je droom iig, dreams suck :c.


    i put the fun in funeral