• Ik ben hellemaal klaar met de opleiding die ik nu doe.
    Ik vind het hartstike leuk om te tekenen en dingen te optwerpen, maar alles wat er bij komt kijken vind ik vreslijk.
    Ik doe nu indrustrieel Design en vind enkel de vakken, Ontwerpen, visueel en Design leuk.
    Nu hadden we gister het VCA examen.
    VCA gaat over de veiligheid enz. en daar ben ik dus met 2punten voor gezakt.
    Wat betekend dat ik geen stage mag lopen en dus niet over ga.
    Tenminsten als ik ubberhaupt wel verder wil met deze opleiding.
    want om het examen nog een keer te kunnen doen moet ik weer 60 euro betalen.. en dat moet wel, want ik ben nog geen 18 dus moet ik verplicht stage lopen en dat mag dus niet zonder dat papiertje..
    Dan komt er ook nog eens bij, dat ik niet bepaald goed sta voor de meeste vakken, zoals matriaal kunde, constructieleer en natuurkunden. en dat ik ook allemaal enorm belangrijk.
    En dan ben ik ook nog eens het enige meisje, dus val ik op, dus krijg ik overal de schult van.
    en dan ben ik er ook nog eens uitgezet bij een proefwerk LLB vorge week omdat ik zogenaamd antwoorden voorzei.
    terwijl de helle klas aan het praten was omdat niemand wist dat we een toets hadden. roept iemand naar haar dat ze de tering kan krijgen en en ander roept dat die niet apart gaat zitten omdat hij anders niet af kan kijken en dan zeg ik tegen iemand dat het een feit is en dan word ik wegestuurd en krijg ik een 1.
    nu hebben we dit semester ook nog eens een andere docent voor LLB en mag ik het proefwerk niet overdoen...
    Ik ben er hellemaal klaar mee gewoon.
    Ik ga het leger wel in ofzo., ;x

oke, sorry even zeiken.
    dus wie heeft het wel naar zijn zin op school?

~OKe, en ik hoef niet meer te horen dat alles aan mij licht en dat ik dom ben of better moet leren, want dan weet ik nu wel ><'

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:31 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Misschien kan je beter een grafische opleiding doen? Als die vakken je meer liggen. Het is echt niet erg als je van een opleiding veranderd ofzo, mijn zus dacht sinds groep 7 dat ze haar opleiding had gevonden, maar toen ze het eenmaal deed vond ze bepaalde vakken eenmaal leuker.

SLOAN.

Peeta schreef:
    Misschien kan je beter een grafische opleiding doen? Als die vakken je meer liggen. Het is echt niet erg als je van een opleiding veranderd ofzo, mijn zus dacht sinds groep 7 dat ze haar opleiding had gevonden, maar toen ze het eenmaal deed vond ze bepaalde vakken eenmaal leuker.

Ik weet ook al vanaf de basisschool wat ik wil doen, nu doe ik het, en valt het toch een beetje tegen. Tenminste .. sommige vakken.
    Ontopic: Ik denk dat je beter moet leren?

To infinity and beyond •

Escritura schreef:
    (...)

I'm not calling you dumb, I'm just saying; Maybe you should have studied a bit more. ^^

Da's altijd een goede tip als je geen goeie cijfers haalt :Y) Niet alle leraren kunnen goed uitleggen, maar je moet nog steeds gewoon je examens en alles halen

quidquid excusatio prandium pro

Discord schreef:
    (...)

Da's altijd een goede tip als je geen goeie cijfers haalt :Y) Niet alle leraren kunnen goed uitleggen, maar je moet nog steeds gewoon je examens en alles halen

Dit is het nou juist bij 't VCA: Alles wordt gewoon goed uitgelegd en je moet ook oefenen. Ik neem aan dat Styles 't Basis-VCA moest behalen, de laagste. Dus twee dagen van 8 tot 4 op school zitten met goede uitleg van mensen die speciaal naar je school toekomen, moet ervoor zorgen dat 't wel lukt. ._.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

ik snap nu wel dat iedereen zegt dat je gewoon moet leren
    en ik wil best leren, maar dan wil ik wel graag weten wat.
    en aangezien ik nou niet bepaald goed ben in leren, kan ik me boek wel openslaan maar verder kom ik niet.
    Als mij niks word verteld en er een leraar 45 minuten per week voor in de klas staan die enkel zegt.
    'je moet niet op het dak gaan lassen als het regent want dan ga je boekiedansen.' en 'BPV kleding is er alleen om niet vies te worden.'
    Meer heb ik die man niet horen zeggen.
    en dan weet ik wel dat alles aan mij licht, omdat de rest het wel gehaald heeft op goed geluk..
    maar ik kan er ook niks aan doen dat ik gewoon niet uit mezelf kan leren zonder wat dan ook.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:25 ]

Styles schreef:
    en aangezien ik nou niet bepaald goed ben in leren, kan ik me boek wel openslaan maar verder kom ik niet.
    Als mij niks word verteld en er een leraar 45 minuten per week voor in de klas staan die enkel zegt.
    'je moet niet op het dak gaan lassen als het regent want dan ga je boekiedansen.' en 'BPV kleding is er alleen om niet vies te worden.'
    en dan weet ik wel dat alles aan mij licht, omdat de rest het wel gehaald heeft op goed geluk..
    maar ik kan er ook niks aan doen dat ik gewoon niet uit mezelf kan leren zonder wat dan ook.

Iedereen kan leren, zelfs ik. En serieus ik leer amper, ik heb adhd en heb een huge concentratieprobleem. Soms moet je er gewoon voor zitten en jezelf erna belonen. Of je klokt het en gaat die minuten echt serieus leren, of desnoods leer je het via andere dingen.

SLOAN.

Styles schreef:

Eh, als dit echt waar is, wat ik niet geloof, want een VCA cursus is twee dagen van acht tot vier, en BPV-kleding bestaat niet, 't is nog altijd gewoon 'werkkleding', of wat voor dingen dan ook, dan mag jij naar je school gaan, bewijzen dat het echt zo ging, en dan hoef jij die 60 eurie (snap ik ook niet, want als je bij ons faalde voor de tweede keer moest je 114 euro betalen) niet te betalen omdat de uitleg onduidelijk was. En als uit jezelf leren niet lukt, moet je hulp gaan vragen daarbij. :Y)

I'm only trying to help.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Dovahkiin schreef:
    (...)

Eh, als dit echt waar is, wat ik niet geloof, want een VCA cursus is twee dagen van acht tot vier, en BPV-kleding bestaat niet, 't is nog altijd gewoon 'werkkleding', of wat voor dingen dan ook, dan mag jij naar je school gaan, bewijzen dat het echt zo ging, en dan hoef jij die 60 eurie (snap ik ook niet, want als je bij ons faalde voor de tweede keer moest je 114 euro betalen) niet te betalen omdat de uitleg onduidelijk was. En als uit jezelf leren niet lukt, moet je hulp gaan vragen daarbij. :Y)

I'm only trying to help.

Wij krijgen VCA gewoon via school?
    hebben gewoon een VCA leraar en hebben er dus geen cursus.
    we hadden 45 minuten in de week les, wat bestond uit een filmpje kijken en meer niet.
    en het is 60 per examen.. en BPV kleding is een ander woord voor werkkleding.,
    Er zijn alleen andere mensen gekomen om het examen af te leggen omdat onze eigen leraar dat niet mocht doen.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:38 ]