• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

´Nee hoor.´ glimlachte ik naar haar en gaf Adriana een waarschuwende blik.

Adriana Minola

Jason gaf me een waarschuwend blik, en perste mijn lippen op elkaar ten teken dat ik niets ging zeggen.

Take me to wonderland

Lucy Benneth & Shadow

'Oke...' bracht ik langzaam uit en keek even van Adriana naar Jason. Was ik nu gewoon stom of had ik zojuist iets gemist? 'Ik ga even vlug wat eten uit de keuken halen, ben zo weer terug dus niet weggaan,' zei ik en stond daarna op. Gevolgd door Shadow liep ik snel naar de keuken en maakte daar wat eten klaar nadat ik Shadow een paar stukjes rauw vlees had gegeven.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

'Tot zo.' zei ik toen ze opstond en weg liep. Ik keek haar nog even na en keek toen even om me heen.

Adriana Minola - Lynx (Esra)

'Ik ga even vlug wat eten uit de keuken halen, ben zo weer terug dus niet weggaan,' zei Lucy en stond op. Toen ik zeker was dat ze buiten gehoorafstand was, draaide ik me naar Jason. "Je bent verliefd op Lucy?" Vroeg ik meteen.

Take me to wonderland

BAM. En die was raak. 'Niet verliefd, of ik weet het niet. ik vind haar wel leuk.'

Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Het zou een eer zijn dat meisje te mogen zijn, zodat ze weet dat ze niet de enige is die is verslaafd aan een ander,' glimlachte ik en ik liet mijn vingers eens over de snaren van de gitaar glijden.

everything, in time

'Niet verliefd, of ik weet het niet. ik vind haar wel leuk.' Ik glimlachte. "Jullie zouden een mooi stel zijn," besloot ik. "Moet je alleen zien op te letten dat Shadow je niet vermoord."

Take me to wonderland

'Dankjewel.' Ik dacht na over Shadow. 'Vertrouwen moet zich opbouwen en ik hoop dat het me lukt. Lucy is een bijzonder meisje en ik als haar totum er op tegen is dan zou ik dat ook niet fijn vinden.' besloot ik toen. 'Dus hopelijk win ik zijn vertrouwen.'

'Vertrouwen moet zich opbouwen en ik hoop dat het me lukt. Lucy is een bijzonder meisje en ik als haar totum er op tegen is dan zou ik dat ook niet fijn vinden.' Zei hij. 'Dus hopelijk win ik zijn vertrouwen.'
    Ik legde mijn hand op zijn schouder. "Ik hoop met je mee," glimlachte ik.

Take me to wonderland

Lucy Benneth & Shadow

Met een bord vol gezondspul liep ik, wederom gevolgd door Shadow, terug naar de zaal en richting de tafel waar Adriana en Jason zaten. Zodra ik aankwam waren ze beide stil en even keek ik ze onderzoekend aan. 'Ik heb extra veel meegenomen dus pak wat als je zin hebt,' zei ik en zette het bord midden op tafel terwijl ik weer terug op mijn stoel ging zetten. Shadow liet zich langs me op de grond zakken, rekte zich een keer uit en gaapte diep voordat hij zijn kop op zijn poten legde en zijn ogen sloot. 'Wel, waar hadden jullie het over? Dan kan ik mee praten,' vroeg ik en keek weer even naar beide.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:44 ]

'Ik heb extra veel meegenomen dus pak wat als je zin hebt,' zei Lucy toen ze terug aan onze tafel kwam. "Dankje," glimlachte ik. 'Wel, waar hadden jullie het over? Dan kan ik mee praten,' Vroeg ze. "Euh," Ik keek naar Jason in de hoop dat hij wat wist te verzinnen.

Take me to wonderland

'Over Adriana's toekomstige vriendje Wouter.' glimlachte ik.

Lucy Benneth & Shadow

'Euhh,' klonk het uit Adriana. 'Over Adriana's toekomstige vriendje Wouter,' glimlachte Jason waarop ik zachtjes grinnikte. 'Ohja, die. Wanneer kwam die ook alweer?' grapte ik terwijl ik een stuk wortel in mijn mond stopte om er een stuk af te bijten. Onbewust gleed mijn blik een keer over Jason heen voordat ik weer wat vooruit keek.

Adriane Minola - Lynx (Esra)

'Over Adriana's toekomstige vriendje Wouter.' glimlachte Jason. Ik grinnikte. "Ja, ik vroeg me af of er uberhaupt wel een Wouter op deze school zit," lachte ik.

Take me to wonderland