• Belangrijk: dit topic kan ook in het topic school, maar ik vond het hier beter staan. Sorry moderators als het vekeerd geplaatst is.

    Ik moet voor school met een vriendin een verhaal schrijven. We hebben het eerste stuk al, maar nu komen we niet verder. Het gaat over een weeskind. Maar nu moeten we bedenken hoe zijn ouders dood zijn gegaan. Zouden jullie een manier kunnen neerzetten? Het is natuurlijk geen vrolijk onderwerp, ik weet het, maar probeer creatief te zijn. Dankje.


    Being happy is a choice ~

    Een ongeluk, een ziekte, moord?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Een ongeluk, een ziekte, moord?


    Ik weet, maar op welke manier...


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Ik weet, maar op welke manier...


    Oorzaken? Waarom deed een moordenaar het? Wat gaat er om in zijn/haar hoofd?


    26 - 02 - '16

    Alana schreef:
    (...)

    Ik weet, maar op welke manier...


    Een ongeluk: Ze waren net op weg terug naar de baby, maar ze werden aangereden door anderen.
    Een ziekte: Ze kregen een of andere enge ziekte, maar dan moet de baby weg zijn, anders kan het niet.
    Moord: Ze zijn vermoord door mensen die geld wilden van hen, dat ze niet wilden geven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alana schreef:
    (...)

    Ik weet, maar op welke manier...


    Een auto-ongeluk? Ookal is het heel standaard.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Een ongeluk: Ze waren net op weg terug naar de baby, maar ze werden aangereden door anderen.
    Een ziekte: Ze kregen een of andere enge ziekte, maar dan moet de baby weg zijn, anders kan het niet.
    Moord: Ze zijn vermoord door mensen die geld wilden van hen, dat ze niet wilden geven.


    Zijn opties. :Y)


    Being happy is a choice ~

    iLovato schreef:
    (...)

    Een auto-ongeluk? Ookal is het heel standaard.


    Klopt, het is best wel standaard. Maar toch bedankt ;)


    Being happy is a choice ~

    Of ze zijn omgekomen in een brandend huis.
    Maar ik weet de context niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Of ze zijn omgekomen in een brandend huis.
    Maar ik weet de context niet.


    Mmm... Dat geeft me eigenlijk wel een goed idee. :Y)


    Being happy is a choice ~

    MissSharp schreef:
    Of ze zijn omgekomen in een brandend huis.
    Maar ik weet de context niet.

    Baby was bij de oppas/creche?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hij heeft zelf zijn ouders vermoord. Nee vergeet dat. :'D
    Uhm, vliegtuig-ongeluk, zelfmoord, vermoord tijdens een schietpartij, overdosis drugs of medicijnen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Baby was bij de oppas/creche?


    Ja, of ze hebben alleen de baby kunnen redden uit het huis. Dat kan ook. *knikt heftig*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Baby was bij de oppas/creche?


    Liever niet. Het kind moet nog een herinnering er van over hebben. Ik weet, het is niet heel vrolijk. Maar het is dus ook geen baby, maar dat passen we zelf nog wel aan.


    Being happy is a choice ~

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, of ze hebben alleen de baby kunnen redden uit het huis. Dat kan ook. *knikt heftig*


    Daar dacht ik dus ook al aan.


    Being happy is a choice ~

    Vermoord per ongeluk? nja ongeluk..
    De daders waren bij de verkeerde mensen. Ze zijn dus zonder reden vermoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you