• Want ik zit al van voor kerstmis in den blok en het is tot het einde van deze week nog en ik ben het werkelijk SPUUGZAT. Ik wil al mijn boeken in de haard smijten en verbranden (ook al kan ik dan een CO-vergiftiging opdoen)
    't ken mij ollemoal niemeer schele.
    En als dit alles gedaan is, heb ik zelfs geen weekje rust, hop de maandag opnieuw les tot 18uur.
    Ik ga mezelf nog wat aandoen echt.
    Waar zitten mijn lotgenoten? Zeg dat ik niet de enige ben ...

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 15:49 ]

    Pendule schreef:
    (...)Ik studeer Chemie aan UGent.

    Interessant! Waar heb jij dan les? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het ook druk met school, ja.
    Ik moet 13 februari een stage hebben (woensdag heb ik een kennismakingsgesprek maar moet heel enthousiast overkomen en dat is wel een probleem vanwege bepaalde dingen, de meesten weten wel wat), moest vandaag mijn portfolio inleveren, woensdag ook nog een assistmentgesprek, morgen een presentatie, donderdag een brochure inleveren en een presentatie geven over die presentatie, vrijdag wéér een presentatie.

    Zucht.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Negligible schreef:
    (...)
    Interessant! Waar heb jij dan les? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben (:
    Campus Sterre en omdat ik een git ben zit ik soms in de Ledeganck, maar vanaf volgend semester niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Campus Sterre en omdat ik een git ben zit ik soms in de Ledeganck, maar vanaf volgend semester niet meer.

    Dan kom jij niet ver van mij ^^ En ik heb ook al les gehad in de Sterre.
    Heb mij kot aan het St Pietersplein


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hier nog een lotgenoot. Zit ook al meer dan een anderhalve maand in den blok. Donderdag laatste examen. Vandaag kregen we onze uurroosters. Iedere dag van 8.20 tot 17.45 les. Dat wil zeggen dat ik iedere dag minimum 12 uur van huis weg ben. Ik ga dood. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb er al 4 gehad, nu heb ik wel veel te lang tot de volgende, die dus de laatste is. Volgende week donderdag D: Maar daarna ga ik een zalig weekend tegemoet ^^
    Ik doe universiteit, Toegepaste Economische Wetenschappen, in Gent (: En ik word gek, volgens mij heb ik te hoog gegrepen :'D
    Jij ook in Gent, iets anders of Nederland?

    Neen, ik zit in Torhout. ^^
    En ik heb zo'n lekkere 9 examens, waarvan ik er deze week nog 3 heb. No me gusta.

    Beckett schreef:
    Zucht, ik ben 11 en ga volgend jaar naar het secundair (middelbaar)
    En ik denk dat het best wel normaal is dat ik op de computer speel? Ik bedoel, kom op nou, is het zooo raar dan?

    Neen maar toen ik jouw leeftijd had, hadden we geen internet en speelde ik effectief nog met lego. god I loved it

    Hermes schreef:
    (...)

    Het kalmeert. :3 Zal ik anders even tegen Alex zeggen dat hij je een priveconcert moet geven?

    I'll take it!

    Melancholia schreef:
    (...)
    Neen, ik zit in Torhout. ^^
    En ik heb zo'n lekkere 9 examens, waarvan ik er deze week nog 3 heb. No me gusta.

    Niet ver van waar ik woon! Waar woon je dan wel als ik vragen mag :p
    Ocharme! Maar je bent er bijna! Nog even op de tanden bijten en dan krijg je je leven terug, haha ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgende week toetsweek, maar ik denk dat ik het wel overleef. Althans, hopelijk. Jij heel veel succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Negligible schreef:
    (...)
    Niet ver van waar ik woon! Waar woon je dan wel als ik vragen mag :p
    Ocharme! Maar je bent er bijna! Nog even op de tanden bijten en dan krijg je je leven terug, haha ^^

    Dicht bij Bruhhe.(nerd) haha ok neen, Brugge zegmaar. :Y)
    Laat me raden, je woont aan de coté van Kortrijk/richting Kortrijk? -wbw-
    En nou neen, want ik heb dan nog stage, poep zeg. :-(
    Maar jij ook en dan heb je een heerlijk rustmomentje van een weekje ! ;d

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan kom jij niet ver van mij ^^ En ik heb ook al les gehad in de Sterre.
    Heb mij kot aan het St Pietersplein
    Haha ik zit aan de boekentoren. Die ligt zowat in mijn tuin. Toevallig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Melancholia schreef:
    (...)
    Neen maar toen ik jouw leeftijd had, hadden we geen internet en speelde ik effectief nog met lego. god I loved it
    Lego ftw. God I miss it. Ik ga mij amuseren als ik kinders heb later^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ken het probleem


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pendule schreef:
    (...)Haha ik zit aan de boekentoren. Die ligt zowat in mijn tuin. Toevallig.

    Oh, echt! Dat ligt twee straten van mij af, zo ongeveer =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right