• Ik kreeg gister rond 6 uur een computerverbod voor een week. Om 7 uur savonds mocht ik 1 1/2 uur erachter. Ik zit nu bijna 3 uur er al achter. Dus ik ben nooit echt bang als mijn ouders daarmee 'dreigen' of ook je gaat om zolaat naar bed. lieveschat zolaat ga ik altijd al naar bed.

    Hebben jullie ook zulke ouders of strenge ouders?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ze me een straf opleggen, houden ze zich daar ook aan. Maar zij geven alleen straf als ik het verdien, dus dan vind ik het op zich wel oké.


    To love is to destroy.

    "We zorgen ervoor dat je niet meer op het internet kunt!"
    - tien minuten later -
    "Ach, ga er maar ook op."

    So much win. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    REDHEADSROCK schreef:
    Computerverbod betekent meestal: "Vrienden, vereenigt U allen rondom Huize Rebecca. Neemt U allen ook vooral veele dranken mee en doet U zich ten goede aan de heerlijkheeden in onze koelkast." (ja, die dubbele e's hoorden zo vroeger :'D)

    En aangezien mijn vrienden herrie maken en rotzooi - en ze op de bank ploffen alsof ze thuis zijn, om vervolgens lekker te gaan zappen -, heb ik binnen no-time weer full access to my computer :Y)

    Je mot ut wel goed spèlen, mit owwe olders. Ander kummie der nie heur!

    :'D


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik niet, alleen dreigen, verder niet. *klopklop*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, ik heb zelf 2 laptops. Dus ze kunnen me zo'n verbod niet eens geven. Daarbij zijn me ouders veel te bang dat ik het huis uitga dus houden ze me te vriend en krijg ik geen straf ook al geef ik een te grote mond enzo. x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb daar al geen last meer van sinds ik 18 was. Nu ben ik over 6 dagen 20, go figure ^^.


    I love you Tim