• Ik kreeg gister rond 6 uur een computerverbod voor een week. Om 7 uur savonds mocht ik 1 1/2 uur erachter. Ik zit nu bijna 3 uur er al achter. Dus ik ben nooit echt bang als mijn ouders daarmee 'dreigen' of ook je gaat om zolaat naar bed. lieveschat zolaat ga ik altijd al naar bed.

    Hebben jullie ook zulke ouders of strenge ouders?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, mijn ouders zijn ook zo. Nu doe ik nooit echt iets fout ofzo, dus dat scheelt. Als mijn ouders me straf geven, dan vergeten ze het altijd :'D En als ze ermee dreigen voor de grap en ik zeg dat ze het toch vergeten, zijn ze ervan overtuigd dat dat niet gebeurd, haha.
    Maar het is nooit nodig, dus dat scheelt.


    To live would be an awfully big adventure

    haahha braaverik. Gister ook om 9 uur ga je naar bed je bent chagerijnig. DUs ik keek ze zo even aan. Vervolgens 2 uur later zat ik nog rustig voor de buis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, mijn ouders zijn wel met van al die regeltjes enso. Maar nee, dit gelukkig niet, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ughh ja *draait met ogen*
    Als ik ergens mee bezig ben dat ik absoluut niet kan afsluiten, beginnen ze weer : "Je zit al 2 uur achter dat scherm!"
    So what, ik ben aan het schrijven? Soms word ik echt gek van ze..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn vader die schopt me af en toe uit het netwerk, maar als hij niet thuis is, hack ik mezelf er weer in. No stress. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Mijn vader die schopt me af en toe uit het netwerk, maar als hij niet thuis is, hack ik mezelf er weer in. No stress. *O*
    waahahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Philyra schreef:
    ughh ja *draait met ogen*
    Als ik ergens mee bezig ben dat ik absoluut niet kan afsluiten, beginnen ze weer : "Je zit al 2 uur achter dat scherm!"
    So what, ik ben aan het schrijven? Soms word ik echt gek van ze..


    comfort in c h a o s

    Ouders:ja, 2 uur per dag. Ik: Dank je dat ik weer fulltime erop mag!

    Ghehe :3


    Firm believer of all that is magic

    ik had een ruim een maand lang een schrijfverbod en ik mocht niet meer boven zitten op mijn laptop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, heb nog nooit een pc-verbod gehad. Besides, heb ik m'n eigen laptop. In mijn oren klinkt het kinda lame, butyea dat zijn de meeste straffen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jep, zo is het precies bij mij ook :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Computerverbod betekent meestal: "Vrienden, vereenigt U allen rondom Huize Rebecca. Neemt U allen ook vooral veele dranken mee en doet U zich ten goede aan de heerlijkheeden in onze koelkast." (ja, die dubbele e's hoorden zo vroeger :'D)

    En aangezien mijn vrienden herrie maken en rotzooi - en ze op de bank ploffen alsof ze thuis zijn, om vervolgens lekker te gaan zappen -, heb ik binnen no-time weer full access to my computer :Y)

    Je mot ut wel goed spèlen, mit owwe olders. Ander kummie der nie heur!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kreeg vroeger ook altijd een computerverbod, maar dat hielp toch nooit, want ze waren nooit thuis, of waren beneden te druk bezig met ruzie maken. En het werd vaak nog eerder opgeheven ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij wordt daar erg veel mee gedreigd ja.


    26 - 02 - '16

    Oh ja, ik krijg ook altijd 'geen-internet-meer-straffen' maar dat houden ze niet echt lang vol. :Y)
    Meestal vergeten ze het zelf gewoon^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.