• Hier ben ik weer. Ik ben weer een tijdje op de achtergrond gebleven met muziek, en ben vooral blijven zingen zoals vele me aangeraden hadden. En nu heb ik een nieuwe cover ingezongen. Hij is niet professioneel, dus de kwaliteit is niet zo goed. En in het begin zit ik er best wel naast omdat het in begin nogal moeilijk voor mij om zo laag te gaan. De vraag is, is mijn Engels al beter? En vind je het al beter dan voordien?

    Reageer maar, maar wees niet cru, je kan alles op een vriendelijke manier zeggen!

    Jar of hearts

    Bronte schreef:
    Deze cover is geen haar beter als je andere. Niet beter, niet slechter.

    Is de kwaliteit eigenlijk al beter?

    vezz schreef:
    Is de kwaliteit eigenlijk al beter?

    Dat wel! Volgens mij toch?

    je kunt ook op zangles gaan, daar kun je ook leren om wel die omschakeling van hoog naar laag te leren :')

    Ik vind het niet slecht gezongen. (: Toevallig zong ik dit lied ook vandaag met piano. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Zet de volgende keer liever pas een liedje online waar je 100% tevreden over bent, als je zelf al aangeeft dat het slecht is weet je zeker dat je negatieve kritiek krijgt. En kies liever iets dat beter bij je stem past.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waarmee neem jij op? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Waarmee neem jij op? (:
    audacity en mijn speelgoed micro xD

    Hmm.. nee


    Signature:

    Chace schreef:
    Ik vind 'm niet zo mooi, sorry. Je zingt niet zo enorm enthousiast en ik denk dat je gewoon een verkeerd liedje voor jouw stem hebt gekozen. Misschien kan je beter iets anders proberen? Zoek anders eens een Nederlands liedje, dan hoef je niet bang te zijn dat de uitspraak misschien niet zo goed is, want Nederlands spreek je denk ik toch wel vloeiend? Wel knap dat je zo hard je best doet, veel oefenen, dan zul je er heus komen!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het niet slecht. Maar zoals de anderen zeggen, misschien kun je op zangles gaan. Want toch waren er een paar noten vals en dan leer je het het beste ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het refrein kan er nog wel mee door, maar de rest... vind ik nou niet bepaald mooi.
    Sorry. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    One Direction. O.o Lol, ik vind 't niet heel erg slecht hoor, alleen er mag inderdaad wat meer enthousiasme in je stem. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    vezz schreef:
    (...)audacity en mijn speelgoed micro xD


    Oke, thanks! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Oke, thanks! (:
    waarom moest je dat weten? :P