• Hier ben ik weer. Ik ben weer een tijdje op de achtergrond gebleven met muziek, en ben vooral blijven zingen zoals vele me aangeraden hadden. En nu heb ik een nieuwe cover ingezongen. Hij is niet professioneel, dus de kwaliteit is niet zo goed. En in het begin zit ik er best wel naast omdat het in begin nogal moeilijk voor mij om zo laag te gaan. De vraag is, is mijn Engels al beter? En vind je het al beter dan voordien?

    Reageer maar, maar wees niet cru, je kan alles op een vriendelijke manier zeggen!

    Jar of hearts

    Deze cover is geen haar beter als je andere. Niet beter, niet slechter.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Deze cover is geen haar beter als je andere. Niet beter, niet slechter.

    Bedankt voor de thumb donw ^^

    Ik denk dat je beter een andere liedje had kunnen kiezen. Maar het is niet vreselijk ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    050 schreef:
    Ik denk dat je beter een andere liedje had kunnen kiezen. Maar het is niet vreselijk ofzo.

    Dank je! Ja mss wel, maar als ik mijn zinnen heb gezet op een liedje laat ik het niet meer los xD ookal past het totaal niet bij mijn stem xD

    vezz schreef:
    (...)
    Bedankt voor de thumb donw ^^

    Dat was ik niet. Ik ben je geen van beide gegeven, gewoon naar je cover geluisterd.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat was ik niet. Ik ben je geen van beide gegeven, gewoon naar je cover geluisterd.

    Ok sorry!

    Bronte schreef:
    Deze cover is geen haar beter als je andere. Niet beter, niet slechter.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)

    En jij hebt me wel een thumb down gegeven?

    Ik vind je nog steeds nazaal klinken. Maarja wie ben ik om dat te zeggen, want volgens een wedstrijd zing jij toch beter dan ik. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind 'm niet zo mooi, sorry. Je zingt niet zo enorm enthousiast en ik denk dat je gewoon een verkeerd liedje voor jouw stem hebt gekozen. Misschien kan je beter iets anders proberen? Zoek anders eens een Nederlands liedje, dan hoef je niet bang te zijn dat de uitspraak misschien niet zo goed is, want Nederlands spreek je denk ik toch wel vloeiend? Wel knap dat je zo hard je best doet, veel oefenen, dan zul je er heus komen!


    “Love is a contradiction.”

    Pendule schreef:
    Ik vind je nog steeds nazaal klinken. Maarja wie ben ik om dat te zeggen, want volgens een wedstrijd zing jij toch beter dan ik. x')
    XD dat is ieder zijn mening wat, maar ik moet toegeven dat ik nogal een nazale stem heb. Dat is nou eenmaal zo.

    Ladylit schreef:
    Ik vind 'm niet zo mooi, sorry. Je zingt niet zo enorm enthousiast en ik denk dat je gewoon een verkeerd liedje voor jouw stem hebt gekozen. Misschien kan je beter iets anders proberen? Zoek anders eens een Nederlands liedje, dan hoef je niet bang te zijn dat de uitspraak misschien niet zo goed is, want Nederlands spreek je denk ik toch wel vloeiend? Wel knap dat je zo hard je best doet, veel oefenen, dan zul je er heus komen!
    Dank je aan zo een commentaar heb ik tenminste wat ^^
    Ik vind het moeilijk eigenlijk om in het Nederlands te zingen, omdat de liedjes me vaak niet liggen. En ik er moeilijk op een leuke kan komen xD Maar als je suggesties hebt ze zijn altijd welkom! =)

    vezz schreef:
    (...)Dank je aan zo een commentaar heb ik tenminste wat ^^
    Ik vind het moeilijk eigenlijk om in het Nederlands te zingen, omdat de liedjes me vaak niet liggen. En ik er moeilijk op een leuke kan komen xD Maar als je suggesties hebt ze zijn altijd welkom! =)

    Hm, ik ken eigenlijk niet zoveel Nederlandse artiesten. De enige die zo gauw in me opkomen zijn Guus Meeuwis en/of Marco Borsato. Maar misschien kan je Zou Zo Graag van Jurk eens beluisteren, want die klinkt wel redelijk makkelijk en aangezien de stemmen van de zangers in dat liedje heel veel op elkaar lijken, moet je die ook best solo kunnen zingen denk ik zo. Verder weet ik niet echt suggesties, sorry, maar misschien heb je aan die wat ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    (...)
    Hm, ik ken eigenlijk niet zoveel Nederlandse artiesten. De enige die zo gauw in me opkomen zijn Guus Meeuwis en/of Marco Borsato. Maar misschien kan je Zou Zo Graag van Jurk eens beluisteren, want die klinkt wel redelijk makkelijk en aangezien de stemmen van de zangers in dat liedje heel veel op elkaar lijken, moet je die ook best solo kunnen zingen denk ik zo. Verder weet ik niet echt suggesties, sorry, maar misschien heb je aan die wat ^^

    oke ik zal hem eens beluisteren ^^
    Bedankg =)

    vezz schreef:
    (...)
    oke ik zal hem eens beluisteren ^^
    Bedankg =)

    Het is niet echt mijn stijl van muziek xD