[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:35 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Ik vind hem mooi geschreven.
Your make-up is terrible
Assassin schreef: Ik vind hem mooi geschreven.
Ik ben benieuwd! *gaat lezen* Wow.. Wat heb je het allemaal prachtig verwoord, ik kreeg er een rilling over m'n rug van. Zo mooi..
26 - 02 - '16
Het is prachtig Mitchell.
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
Allebei bedankt.
ILOVENIKKI schreef: (...) Dankjewel Nikki
Assassin schreef: (...) Het is gewoon zo.
Gatver Ik wil bijna weer douchen door dat..
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Echt mooi geschreven! Ik heb wel echt medelijden met degene die het is overkomen...
Inspiration can hit you any time
Constantine schreef: Echt mooi geschreven! Ik heb wel echt medelijden met degene die het is overkomen...
Wow, dat is echt griezelig goed verwoord. ;o En is het mogelijk dat ik degene die dit heeft meegemaakt een soort van ken? ;x
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
Ah bah, wat een vieze gore vent! Mooi geschreven, maar ik heb nu wel moordneigingen!
"Well, well. Look who we've got here!"
Resurrection schreef: Wow, dat is echt griezelig goed verwoord. ;o En is het mogelijk dat ik degene die dit heeft meegemaakt een soort van ken? ;x
[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:47 ]
WALD0RF schreef: Ah bah, wat een vieze gore vent! Mooi geschreven, maar ik heb nu wel moordneigingen!
Gosh, rillingen..
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien