• Ik kijk de laatste tijd altijd bij de RPGs om te kijken of er iets leuks tussen zit, ik verveel me nogal de laatste tijd dus wil ik ook eens meedoen. Maar dan zijn ze allemaal zo ingewikkeld gemaakt met allemaal rare regels erin enzo, waardoor het helemaal niet meer aantrekkelijk is om eraan mee te doen.
    Hebben meer mensen dat of heeft iemand misschien een idee om een simpele RPG te starten?


    Your make-up is terrible

    Als jij een simpele RPG start, doe ik mee. Ik snap ook niks van die ingewikkelde regels en verhalen hier :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    je kunt mis. bij de glee rpg. DDe regels zijn makelijk en de nieuwe kunnen wer zo bijgevoegd worden. Er is al veel gebeurd ja dat geef ik toe maar je instap is erg makelijk en je krijgt een samenvating.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind een RPG leuk als er een verhaal inzit zegmaar. Beetje drama. Hier vind ik de spellen meevallen. Sommige regels zijn inderdaad lastig. Vooral die waarin ze zeggen dat je specifiek in de eerste persoon moet spelen, terwijl je in de derde persoon speelt. Als je een RPG start, wil ik gerust meedoen. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Ik vind een RPG leuk als er een verhaal inzit zegmaar. Beetje drama. Hier vind ik de spellen meevallen. Sommige regels zijn inderdaad lastig. Vooral die waarin ze zeggen dat je specifiek in de eerste persoon moet spelen, terwijl je in de derde persoon speelt. Als je een RPG start, wil ik gerust meedoen. (:


    Het is ook leuker met een verhaal natuurlijk, maar sommige hebben zulke speciefieke dingen erin staan dat je nooit meer echt je eigen ding ermee kan doen en je aan allerlei dingen moet houden. Daar heb ik nooit zin in, van mij mag het wel wat algemener.
    En nu ga ik eens nadenken over een leuke RPG aangezien er meer mensen willen meedoen. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:

    Het is ook leuker met een verhaal natuurlijk, maar sommige hebben zulke speciefieke dingen erin staan dat je nooit meer echt je eigen ding ermee kan doen en je aan allerlei dingen moet houden. Daar heb ik nooit zin in, van mij mag het wel wat algemener.
    En nu ga ik eens nadenken over een leuke RPG aangezien er meer mensen willen meedoen. :'D


    Ik snap wat je bedoelt. Kan je me een PB sturen als je RPG er staat?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt. Kan je me een PB sturen als je RPG er staat?


    Is goed hoor.
    Elk idee is welkom trouwens.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:17 ]


    Your make-up is terrible

    als je een leuk onderwerp hebt wil ik er wel eens naar kijken. Ik hoop wel dat het geen posts van 1 regel tekst worden wil je me melden??

    Sioux schreef:
    als je een leuk onderwerp hebt wil ik er wel eens naar kijken. Ik hoop wel dat het geen posts van 1 regel tekst worden wil je me melden??


    Zal ik doen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zal ik doen!

    heb je eigenlijk al een richting waarin je denkt??

    Sioux schreef:
    (...)
    heb je eigenlijk al een richting waarin je denkt??


    Niet echt. :x tips zijn altijd welkom.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt. :x tips zijn altijd welkom.

    zelf vind ik fantasie (in verschillende vormen bv: vampieren of gaven) altijd wel leuk.

    Sioux schreef:
    (...)
    zelf vind ik fantasie (in verschillende vormen bv: vampieren of gaven) altijd wel leuk.


    Ja, daar houd ik ook wel van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, daar houd ik ook wel van.


    Oh, laat dan even weten als je RPG aanmaakt? :p


    Take me to wonderland

    Klik hier voor het RPG topic.
    Klik hier voor het rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Klik hier voor het RPG topic.
    Klik hier voor het rollentopic.

    ik zal eens kijken of ik het onderwerp wat vind^^