• 1. story's zoeken waar je kan zoeken naar bijv. wat voor genre je niet wilt, wat voor je wel wilt, als het fan fiction is bijv. wat voor, en als je dan een story maakt moet je zo'n formulier invullen waar dat allemaal instaat en dan vind je stories gemakkelijker.

    2. Een intro, voor als je nieuw bent een soort rondleiding met hoe je plaatjes in een story of bericht enzo moet stoppen, hoe je linknamen kunt veranderen etc.

    3. Een soort minimoderator die mensen helpt als ze nieuw zijn met vragen over hoe en wat je kan dan kiezen om er een te nemen en dn kan iemand die er al langer opzit kiezen om jou minimod. te worden

    ik zet er zo meer bij maar moet nu gaan


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Er is voglens mij een officieel topic waar je suggesties in kan gooien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bedoel je bij 3 een soort meter of peter die je wegwijs maakt met de site?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    1. Is al tig keer gevraagd. Rutger gaat dat ooit nog eens doen, hij heeft het alleen erg druk.
    2. Voor dit soort vragen kun je ook terecht op de help pagina en het forum
    3. Hiervoor is ook het forum of kun je de crewmembers/ een gewone user vragen. De meeste mensen zijn vriendelijk genoeg en helpen je gewoon als je een vraag/probleem hebt.

    1 wordt al aan gewerkt, voor 2 bestaat de help en er zijn een aantal topics over, en 3 lijkt me vrij onnodig omdat vragen ook gewoon op het forum of aan een willekeurige user gevraagd kunnen worden, en omdat het meeste zich vanzelf wel wijst.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hel schreef:
    1. Is al tig keer gevraagd. Rutger gaat dat ooit nog eens doen, hij heeft het alleen erg druk.
    2. Voor dit soort vragen kun je ook terecht op de help pagina en het forum
    3. Hiervoor is ook het forum of kun je de crewmembers/ een gewone user vragen. De meeste mensen zijn vriendelijk genoeg en helpen je gewoon als je een vraag/probleem hebt.


    Japs, eens. Ik word echt regelmatig 'lastiggevallen' met vragen hoe je een foto moet uploaden en dat soort dingen. Er zijn genoeg users die anderen kunnen helpen, lijkt me. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dit gaat hem nog niet worden. Het komt er vast wel, maar Rutger is erg druk met op dit moment belangrijkere dingen, zoals email.
    En inderdaad, users zijn vriendelijk genoeg.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Pendule schreef:
    Bedoel je bij 3 een soort meter of peter die je wegwijs maakt met de site?


    dan niet, ik ben ook nieuw en ik vind het gewoon allemaal erg ingewikkeld


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Hel schreef:
    1. Is al tig keer gevraagd. Rutger gaat dat ooit nog eens doen, hij heeft het alleen erg druk.
    2. Voor dit soort vragen kun je ook terecht op de help pagina en het forum
    3. Hiervoor is ook het forum of kun je de crewmembers/ een gewone user vragen. De meeste mensen zijn vriendelijk genoeg en helpen je gewoon als je een vraag/probleem hebt.


    comfort in c h a o s

    xTrueDreamsx zei op 22 jan 2012 - 18:37:
    dan niet, ik ben ook nieuw en ik vind het gewoon allemaal erg ingewikkeld


    kan ik me wel iets bij voorstellen. Toen ik net op quizlet kwam, vond ik het eigenlijk ook allemaal best lastig. (wat eigenlijk erin resulteerde dat ik er amper op kwam) Ondertussen weet ik dat alles gewoon aan andere users of aan crewmembers kan vragen, maar in het begin wist ik dat ook nog niet echt.


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    xTrueDreamsx schreef:
    (...)

    dan niet, ik ben ook nieuw en ik vind het gewoon allemaal erg ingewikkeld
    Als je de hulppagina bekijkt worden een aantal dingen al meteen duidelijker. En wanneer je nog met een probleem zit, kan je dat altijd vragen in een topic. Genoeg mensen die je zullen helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?