• Ik zat gister wat programma's te kijken, zoals Haunted en Ghost Hunters, toen vroeg ik me af, hoe kunnen ze geesten uitdrijven bij mensen met priesters en gebeden en geloof, als het eigenlijk niet bestaat. Bestaat het dan toch wel of is het gewoon hun sterkte overtuigen en wil.
    -dit geld alleen als je erin gelooft en ik weet dat die programma's soms erg overdreven worden maar toch zit er een kern van waarheid in-
    Haunted is trouwens een programma over mensen die vertellen dat ze een geest in hun huis hadden en hoe het ze vergaan is.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:40 ]


    Your make-up is terrible

    Haunted: Drama | Fantasy | Mystery
    Ghost Hunters: Documentary

    Heb zelf nooit naar één van deze twee series gekeken, maar Haunted valt te verklaren aan het feit dat er fantasie in zit. Ghost Hunters weet ik niet. (:

    Edit: Is Ghost Hunters eigenlijk leuk? Het ziet er me nog wel een leuke serie uit, misschien dat ik hem ga kijken.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:44 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk dat mensen na zo'n uitdrijving geloven dat 'het' weg is, en dat dit dan ook zo is. Ik geloof niet dat geesten echt bestaan, maar dat mensen de tekenen die ze eerst als geest interpreteerden daarna negeren/anders opvatten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat het deels tussen de oren zit eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    JUKEB0X schreef:
    Haunted: Drama | Fantasy | Mystery
    Ghost Hunters: Documentary

    Heb zelf nooit naar één van deze twee series gekeken, maar Haunted valt te verklaren aan het feit dat er fantasie in zit. Ghost Hunters weet ik niet. (:

    Edit: Is Ghost Hunters eigenlijk leuk? Het ziet er me nog wel een leuke serie uit, misschien dat ik hem ga kijken.


    Ja, ik vind het erg interessant, net als Ghostlab trouwens.


    Your make-up is terrible

    Taize schreef:
    Ik denk dat mensen na zo'n uitdrijving geloven dat 'het' weg is, en dat dit dan ook zo is. Ik geloof niet dat geesten echt bestaan, maar dat mensen de tekenen die ze eerst als geest interpreteerden daarna negeren/anders opvatten.


    comfort in c h a o s

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik denk dat het deels tussen de oren zit eigenlijk.


    this, een beetje als placebo eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat heb je uiteindelijk ook met exorcisme. Het bestaat zogezegd niet, maar overal ter wereld zijn er mensen bezig met verdrijven van de Duivel.
    Ergens geloof ik er wel in, maar ik kan je niet uitleggen waarom. Ik krijg echt schrik als mensen willen geesten oproepen gewoon omdat die hier niet horen. Waarom ze het met Christelijke gebeden en dergelijke doen weet ik niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taize schreef:
    Ik denk dat mensen na zo'n uitdrijving geloven dat 'het' weg is, en dat dit dan ook zo is. Ik geloof niet dat geesten echt bestaan, maar dat mensen de tekenen die ze eerst als geest interpreteerden daarna negeren/anders opvatten.


    Ex astris, sciencia