• ik ben echt mega machtig blij. Oliver van Eurosong heeft in Belgie gewonnen. Hij is echt mega knap, en ik vind dat liedje best wel rocke! x)

    http://www.superkrediet.be/blog/2008/09/08/videoclip-oliver-met-%E2%80%9Cshut-up%E2%80%9D-junior-eurosong-2008/


    Some people make the world special just by being in it

    ja idd hij is egt zo lekker. k woon in nederland. maar ben bijna altijd voor belgie


    So Wrong, It's Right <3

    NAh ik vind hem niet knap, Guustje was leuker :D
    Hij had zo'n schattig snoetje.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja idd hij is egt zo lekker. k woon in nederland. maar ben bijna altijd voor belgie


    hhaha, dat is goed! ('x
    maar komaan, hij is echt mega mooii,
    en hebben jullie dat ook met vrijstellingen.
    maja, hier geeft de jury elke keer aan 1 iemand een vrijstelling, wie ze het beste vinden, en elke keer heeft Oliver die gehad, omg, oliver is echt zo mooii <33


    Some people make the world special just by being in it

    NAh ik vind hem niet knap, Guustje was leuker :D
    Hij had zo'n schattig snoetje.
    .

    Ja, guust is sgattig, vind ik ook wel,
    maar ik vind Oliver echt super knap, en Didier vind ik ook heett, hehe x

    <33


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    hhaha, dat is goed! ('x
    maar komaan, hij is echt mega mooii,
    en hebben jullie dat ook met vrijstellingen.
    maja, hier geeft de jury elke keer aan 1 iemand een vrijstelling, wie ze het beste vinden, en elke keer heeft Oliver die gehad, omg, oliver is echt zo mooii <33


    Het enige wat ik ged vond aan hem is het feit dat hij goed kan piano spelen. Maar ik vond het liedje een beetje geforceerd o_O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    Het enige wat ik ged vond aan hem is het feit dat hij goed kan piano spelen. Maar ik vond het liedje een beetje geforceerd o_O

    Neeh joh, ik vind da liedje echt goedd, maar hemzelf is gewoon geweldig, hij heeft echt zo'n mooie lach en omg <33
    héhé x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Neeh joh, ik vind da liedje echt goedd, maar hemzelf is gewoon geweldig, hij heeft echt zo'n mooie lach en omg <33
    héhé x

    Nja,, hij is zeker niet lelijk, maar om nou bij weg te zwijmelen xP

    Ik vind Eurosong For Kids nooit veel soeps, als het nationaal is tot daar aan toe, maar zodra het op Europees veld gespeeld wordt, is het één en al politiek. Heel Oost-Europa stemt voor elkaar, er wordt geen rekening meer gehouden met talent. En dat vind ik best spijtig..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Nja,, hij is zeker niet lelijk, maar om nou bij weg te zwijmelen xP

    Ik vind Eurosong For Kids nooit veel soeps, als het nationaal is tot daar aan toe, maar zodra het op Europees veld gespeeld wordt, is het één en al politiek. Heel Oost-Europa stemt voor elkaar, er wordt geen rekening meer gehouden met talent. En dat vind ik best spijtig..


    ja, dat is waar.
    Maar ik dacht dat het vanaf dees jaar een beetje anders ging zijn.
    Dat er een jury ging zijn, en zij voor 50% gingen beslissen en de kijkers de andere 50% dan .
    Maar ik weet niet juist of dat alleen bij eurosong is (jeweetwel, zo met die oudere mensies, ach ja hoe moet ik dat zegge (x ) of dat dat bij allebij is. Maar ik dacht dat dat bij allebij was hoor (x
    achjaaa x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    ja, dat is waar.
    Maar ik dacht dat het vanaf dees jaar een beetje anders ging zijn.
    Dat er een jury ging zijn, en zij voor 50% gingen beslissen en de kijkers de andere 50% dan .
    Maar ik weet niet juist of dat alleen bij eurosong is (jeweetwel, zo met die oudere mensies, ach ja hoe moet ik dat zegge (x ) of dat dat bij allebij is. Maar ik dacht dat dat bij allebij was hoor (x
    achjaaa x


    Bij de volwassenen heb ik dat zo nog niet gemerkt, maar het was/is zeker zo bij de -15-ers x')

    Jah over dat fifty-fiftyproject heb ik ook al gehoord, en ik moet toegeven dat ik dat best een goed idee vind.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hier is al een topic over.
    [/slotje]


    Bored.