• Omdat het zo grappig is om ze te plagen. Aan de ene kant vinden ze het heel leuk als je zo rondloopt, maar als je dichterbij komt of achter ze aanrent ... Oh wat een glorieus gegil! :'D



    En zo liep Val er bij rond;

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 0:28 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gancanagh schreef:
    Am I a freak for noticing your boobies first? Ik scrolde trouwens wel van onder naar boven toe :')


    Zo voelt t dus om een jongen te zijn (cat)

    En kindertjes bangmaken is leuuuuk :D Eindelijk iemand die niet gelijk de politie belt :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Eyes schreef:
    Moet je wel oppassen dat niemand je slaat. Zag ik toen in zo'n serie dat iemand echt heel erg schrok en diegene bijna knock-out sloeg


    Meh, valt heus wel mee hoor. :'D
    En dit was op een festival. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Niet omkijken of bewegen, ik sta achter je 8D


    Meheheheheeheheh, gemeen!
    Ik was al zo bang omdat Jalissa me ging pesten met Steve van Omnia, ik hou van die band, maar Steve vind ik zo eng.:'D
    En nu dit ook nog, God, ik slaap niet meer vannacht.:'D


    everything, in time

    Discord schreef:
    (...)

    Zo voelt t dus om een jongen te zijn (cat)

    En kindertjes bangmaken is leuuuuk :D Eindelijk iemand die niet gelijk de politie belt :D


    Ben je dan soms een hermafrodiet?


    Physics is awesome

    Discord schreef:
    (...)

    Zo voelt t dus om een jongen te zijn (cat)

    En kindertjes bangmaken is leuuuuk :D Eindelijk iemand die niet gelijk de politie belt :D


    Maar je mag ze niet vragen of ze een lekkere lolly willen. Dat is namelijk wel degelijk strafbaar :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En zo liep Val er bij rond;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OMG Nee! Ben ik zo wanhopig dat Alwin zich met mij identificeert? (baby)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Humble schreef:
    (...)

    Meheheheheeheheh, gemeen!
    Ik was al zo bang omdat Jalissa me ging pesten met Steve van Omnia, ik hou van die band, maar Steve vind ik zo eng.:'D
    En nu dit ook nog, God, ik slaap niet meer vannacht.:'D


    Die is niet eng :'D
    Denk hem dan gewoon in met dit masker op. -a-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    En zo liep Val er bij rond;



    Weetje dat het er best grappig uit ziet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lololol. Geweldig :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gancanagh schreef:
    OMG Nee! Ben ik zo wanhopig dat Alwin zich met mij identificeert? (baby)


    Hahahahaha
    Oke je hebt een 1-0 tegen Alwin gescoord nu. Dit topic kan nog wel eens heel erg amuserend worden. Is het al, maar ik voorspel more lolz. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Die is niet eng :'D
    Denk hem dan gewoon in met dit masker op. -a-


    FU. Je hebt zojuist mijn leven verpest.(cat)
    Ik heb wel een handtekening van hem.(wbw) Maar hij ging me stalken op SummerDarkness en de geliefde Kirsten zei dat Steve een leeftijdsverschil van 20 kaar perfect vindt. Hij is 36, driemaal raden hoe oud ik ben.-dies-

    Kreeg je eigenlijk wel lucht door die maskers? En hebben jullie echt afdrukken van het gezicht gemaakt?


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    FU. Je hebt zojuist mijn leven verpest.(cat)
    Ik heb wel een handtekening van hem.(wbw) Maar hij ging me stalken op SummerDarkness en de geliefde Kirsten zei dat Steve een leeftijdsverschil van 20 kaar perfect vindt. Hij is 36, driemaal raden hoe oud ik ben.-dies-

    Kreeg je eigenlijk wel lucht door die maskers? En hebben jullie echt afdrukken van het gezicht gemaakt?


    Hahahaha, you're welcome. :3

    En natuurlijk, het waren gewoon maskers die uitgedeeld werden om op te schilderen voor kinderen, maar wij vonden dit veel leuker om er mee te doen. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Stelletje sadisten! Beetje kleine kindjes pesten, wacht maar tot zij volwassen zijn en jullie bejaard!:Y)


    everything, in time

    Humble schreef:
    Stelletje sadisten! Beetje kleine kindjes pesten, wacht maar tot zij volwassen zijn en jullie bejaard!:Y)


    Can't wait. I'll be a Benidorm Bastard by that time. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.