• Omdat het zo grappig is om ze te plagen. Aan de ene kant vinden ze het heel leuk als je zo rondloopt, maar als je dichterbij komt of achter ze aanrent ... Oh wat een glorieus gegil! :'D



    En zo liep Val er bij rond;

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 0:28 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Euwmygod. That would even scare me (no_chears) Muuum?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    Euwmygod. That would even scare me (no_chears) Muuum?


    Ik zou niet in bed gaan liggen als ik jou was vanavond. -a-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Statler schreef:
    Euwmygod. That would even scare me (no_chears) Muuum?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Disposition schreef:
    (...)

    Ik zou niet in bed gaan liggen als ik jou was vanavond. -a-

    Meh. Nachtje opblijven dan maar D: Omringd met kussens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    Euwmygod. That would even scare me (no_chears) Muuum?


    Head up, stay strong. Fake smile and move on.

    Am I a freak for noticing your boobies first? Ik scrolde trouwens wel van onder naar boven toe :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Statler schreef:
    (...)
    Meh. Nachtje opblijven dan maar D: Omringd met kussens.


    Ik pakte dan meestal een knuffel beet en kroop helemaal onder de dekens. Als ik bang was, tenminste.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gancanagh schreef:
    Am I a freak for noticing your boobies first? Ik scrolde trouwens wel van onder naar boven toe :')


    Neuh, hoogstens seksueel gefrustreerd. -wbw-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Meh, ik lig al in bed en ik moet naar de wc. Ik hou het wel op tot morgenvroeg.:W


    everything, in time

    Ok, nu op dit moment zou ik er zelf kapot van schrikken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha wat een schijtebakken zeg 8D
    Ik vind dit soort dingen heerlijk om te doen ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Moet je wel oppassen dat niemand je slaat. Zag ik toen in zo'n serie dat iemand echt heel erg schrok en diegene bijna knock-out sloeg


    Physics is awesome

    Ik ben geestelijk nog maar heel jong, geen schijtebak!;c
    Dingen zonder ogen zijn gewoon extreem eng.
    (no_chears)


    everything, in time

    Disposition schreef:
    (...)

    Neuh, hoogstens seksueel gefrustreerd. -wbw-

    Thanks for the info, ik had het zelf nog niet door -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Humble schreef:
    Ik ben geestelijk nog maar heel jong, geen schijtebak!;c
    Dingen zonder ogen zijn gewoon extreem eng.
    (no_chears)


    Niet omkijken of bewegen, ik sta achter je 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.