• Ja zoals de titel al zegt ben ik morgen jarig, ik word 16. Maar nu heb ik ergens jullie hulp voor nodig, voor iets dat ik echt het allerliefste zou willen, namelijk: een happy birthday tweet van 1 van de leden van All Time Low.
    Gewoon omdat hun muziek en de band zelf me door een hele moeilijke tijd hebben geholpen en ze eigenlijk de reden zijn dat ik hier nog steeds rond loop. Dus zoals jullie misschien wel snappen zou het enorm veel voor me betekenen als ze me een happy birthday zouden wensen!
    Daarom wil ik jullie vragen om met ze allen dit te tweeten:
    It's @ReneeHoekstra her 16th b'day today, can you wish her a happy b'day? That would make it a day she'll never forget (:

    Naar @AlexAllTimeLow / @JackAllTimeLow / @iamamerrickan / @riandawson
    Het zou echt enorm veel voor me betekenen als jullie me zouden helpen en het ook lukt, want hoe stom het ook klinkt het is hetgene wat ik echt het liefst zou willen hebben!
    Alvast bedankt!
    EDIT:
    Iedereen die geholpen heeft enorm bedankt, maar het is helaas niet gelukt. Toch allemaal echt enorm bedankt, dat jullie me wouden helpen vind ik al geweldig!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 12:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    did it <33


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Done en Gefeliciteerd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flagitious schreef:
    Als ik twitter zou hebben zou ik je helpen maar helaas sorry. :x
    Hopelijkt lukt het, dat zou echt geweldig zijn voor je! (cat)
    Alvast gefeliciteerd!!

    Het is niet erg hoor! Ik hoop ook zo dat het lukt dan zou ik echt huilen van geluk!
    Dankjewel! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    RebelLover schreef:
    (...)

    ook done.. (:
    nu hopen dat het werkt (A)

    Camellia schreef:
    did it <33

    Bailas schreef:
    Done en Gefeliciteerd!

    Bedankt jullie zijn echt geweldig! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb geen twitter, zie dit als een up voor de mensen die 't in mijn plaats willen doen :].
    Gefeliciteerd!


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Heb geen twitter, zie dit als een up voor de mensen die 't in mijn plaats willen doen :].
    Gefeliciteerd!

    Doe ik! (:
    Dankjewel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het is niet erg hoor! Ik hoop ook zo dat het lukt dan zou ik echt huilen van geluk!
    Dankjewel! (:

    Laat iets weten als een van hen reageren! :')
    Dat doen ze beter wel trouwens!! (krul)

    Done en gefeliciteerd ;D <3


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Flagitious schreef:
    (...)
    Laat iets weten als een van hen reageren! :')
    Dat doen ze beter wel trouwens!! (krul)

    Ja ik zal het laten weten hoor! Want dan kan ik mn geluk niet op! haha
    Ja inderdaad als ze het nu nog niet doen weet ik het ook niet meer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb geen twitter^^
    Toch heel veel succes, hopelijk lukt het (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Bookwriter schreef:
    Done en gefeliciteerd ;D <3

    Dankjeweeel! (: <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Histoire schreef:
    Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb geen twitter^^
    Toch heel veel succes, hopelijk lukt het (:

    Toch bedankt, dat je me zou willen helpen vind ik al geweldig!
    Dankje ik hoop ook echt dat het lukt! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iedereen die geholpen heeft enorm bedankt, maar het is helaas niet gelukt. Toch allemaal echt enorm bedankt, dat jullie me wouden helpen vind ik al geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    Iedereen die geholpen heeft enorm bedankt, maar het is helaas niet gelukt. Toch allemaal echt enorm bedankt, dat jullie me wouden helpen vind ik al geweldig!

    De dag is nog niet voorbij :-)



    Hier mijn gerecycleerde Alex verjaardagstaartclown ...