• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:22 ]

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Ik ben benieuwd op wat voor school jij zit en hoeveel ouders er volgende week hysterisch naar school gaan bellen (nerd). Pendelen stelt geen drol voor maar heel veel mensen zien dat toch als hekserij óf bullshit en als een docente dat dan voor de klas doet kan ik me voorstellen dat er ouders zijn die daar niet zo fan van zijn :Y).

I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

Ik vind dat echt de grootste onzin die er bestaat :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik vind zo'n dingen pure bullshit

All I have in life, is my imagniation.

Misschien klopt het. Maar zoals elk nuchter iemand wil ik eerst bewijs zien voordat ik eerst iets geloof.

En heeft ze een haar uit je hoofd getrokken aangezien je zei dat ze een haar en een ring gebruikte
    :S

Physics is awesome

Wat wordt er dan verder met die haar gedaan? :'D

Ik zou het best wel willen proberen :3 kan geen kwaad

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

HoranNiall schreef:
    Ik geloof er niet in.
    Ik geloof in héél weinig.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Eyes schreef:
    Misschien klopt het. Maar zoals elk nuchter iemand wil ik eerst bewijs zien voordat ik eerst iets geloof.

En heeft ze een haar uit je hoofd getrokken aangezien je zei dat ze een haar en een ring gebruikte
    :S

Ze had een haar uitgetrokken van een meisje van mijn klas.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Ik snap het niet (cat)
    +
    Ik wil geen kinderen. Ik wil niet dat er nog meer mensjes zoals ik op aarde rondlopen.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 12:32 ]

26 - 02 - '16

Yayde schreef:
    Ik.
    Ik pendel heel vaak, het is leuk om te doen én kan echt helpen als je op iets antwoord wilt.

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Pagan schreef:
    Ik ben benieuwd op wat voor school jij zit en hoeveel ouders er volgende week hysterisch naar school gaan bellen (nerd). Pendelen stelt geen drol voor maar heel veel mensen zien dat toch als hekserij óf bullshit en als een docente dat dan voor de klas doet kan ik me voorstellen dat er ouders zijn die daar niet zo fan van zijn :Y).

Waarom zouden ze hysterisch naar school bellen? Bijna niemand gelooft er in. Alleen een vriendin uit mijn klas. Maar de anderen vinden het ook onzin.

Het maakt mij niet uit hoeveel kinderen ik krijg en van welk geslacht, zolang ze maar gezond zijn. (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Philyra schreef:
    Ik wil het eigenlijk wel eens proberen (: ik bedoel: waarom niet?

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

McGinty schreef:
    (...)

Waarom zouden ze hysterisch naar school bellen? Bijna niemand gelooft er in. Alleen een vriendin uit mijn klas. Maar de anderen vinden het ook onzin.
    Dus, wanneer iets bullshit is hoor je zoiets niet tijdens de les te doen, daar doelde ik op 8).

I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.