• Ik heb voor een lange tijd nu al gmail voor quizlet, maar ik dacht nu het mail-probleem is opgelost het weer terug te veranderen in hotmail.
    Als ik mijn hotmail invul om het adres te veranderen ontvang ik niks in mijn postvak in hotmail. (ik heb het correct ingevuld)

    Weet iemand het probleem?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    De mails werken nog steeds niet? ;d

    Nope, maar k krijg mn mails op hotmail altijd een paar uur later


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mweh, de mail werkt nog niet helemaal perfect... ik praat overdag nog wel eens met mensen via gb of pb.. en pas de volgende dag als ik weer op m'n hotmail krijg zie ik aantal berichtjes van Q maar lang niet alle die ik moet hebben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    staan ze niet in de map ongewenst??

    daar stonden ze bij mij eerst ook(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er is een probleem -naar mijn weten- met hotmail zelf.
    Nouja, het kan zijn dat ik fout zit, maar ik ontvang totaal géén emails van Fanfiction of Quizlet (ookal zijn er hoofdstukken, waardoor ik nu meer dan 10 hoofdstukken van 5000 woorden achter zit *ugh*)
    Ik denk dat ik ergens gelezen dat er een storing is op hotmail.
    Meer moet je me niet vragen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik krijg ook geen mails van Quizlet op mn hotmail. Of iniedergeval, niet op de dag zelf. De laatste paar dagen krijg ik dan ineens een paar mails van een of twee dagen geleden, maar dat was t dan ook..


    Inspiration can hit you any time

    Ik krijg nooit mails van quizlet D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Met Gmail heb ik er namelijk nooit last van en als ik jullie zo hoor moet het wel aan hotmail liggen.
    Oke dat word dus voorlopig nog Gmail behouden ...bah


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow