twiddict schreef:
(...)
Vroeger redde Q het toch ook? Nu krijgt het 10x zoveel binnen met credits en goldmembers, en moeten er ook opeens duizend advertenties bij?
Vroeger stond er ook veel meer reclame op Q hoor. Er stond bovenaan elke pagina een grote reclame van google.
Nu is het alleen op de voorpagina en onderaan elke pagina. Lijkt mij wel te overzien.
Uiteraard komen er inkomsten uit credits, maar die moet je ook niet overschatten hoor. De helft van de inkomsten kunnen direct naar de telefoonmaatschappijen. En van de andere helft moet de btw en belasting er nog vanaf.
Jarenlang heeft Q met verlies gedraaid. Geen probleem, het is naast werk namelijk ook een hobby. Maar het is wel leuk wanneer je na 8 jaar werken, toch iets terug ziet voor al je tijd en moeite. Of ben ik dan een enorme geldwolf? Mijn huur moet ook betaald worden en de baby wil ook weleens een schone luier
Ben blij dat de meeste mensen inzien dat advertenties een noodzakelijk kwaas is. En de mensen die het er niet mee eens zijn moeten maar lekker de andere kant op kijken
Dit is mijn signature...