• K geeft vandaag een pyamaparty omdat ze jarig is, en ze alle meisjes in mijn klas uitgenodigd behalve mij en nog iemand anders, omdat ik al amper een paar vrienden heb, heb ik nu het gevoel dat ze allemaal samen plezier zitten te maken, terwijl ik hier achter mijn laptop zit ):

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Goulash schreef:
    (...)
    *neemt cupcake*

OT:Ik herken het,ik was dit jaar ook niet uitgenodigt op het feestje van mijn beste vriendin.
    Niet uitgenodigd op het feestje van je beste vriendin? Sorry hoor, maar is dat dan een beste vriendin?

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Queensbury schreef:
    (...)Niet uitgenodigd op het feestje van je beste vriendin? Sorry hoor, maar is dat dan een beste vriendin?

Ik heb mijn 'beste vriendin' ook niet uitgenodigd op mn vorige 'feestje', want ze kende geen van die mensen, lijkt me awkward. :W

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ach ja, ik word ook al niet meer uitgenodigd op sommige feestjes omdat ik me totaal ontvreemd heb van mijn vroegere vriendinnen. :'D
    Maar het boeit me niet, ik heb nog genoeg andere leuke vrienden die mij wel uitnodigen op hun feestjes. :Y)

En trek het je niet aan. Je bent... 11 toch? Nog een jaartje en dan ga je naar de middelbare school en leer je veel meer mensen kennen! Hetzelfde geldt voor je vervolgopleiding. (:
    En anders ga je op een dans/zang/muziekvereniging? Daar leer je ook weer meer mensen kennen! *O*

"Well, well. Look who we've got here!"

Dat gevoel is echt klote, been there done that.

No growth of the heart is ever a waste

Ik doe het virtuele drinken ^^

El Diablo.

Cherokees schreef:
    Ach ja, ik word ook al niet meer uitgenodigd op sommige feestjes omdat ik me totaal ontvreemd heb van mijn vroegere vriendinnen. :'D
    Maar het boeit me niet, ik heb nog genoeg andere leuke vrienden die mij wel uitnodigen op hun feestjes. :Y)

En trek het je niet aan. Je bent... 11 toch? Nog een jaartje en dan ga je naar de middelbare school en leer je veel meer mensen kennen! Hetzelfde geldt voor je vervolgopleiding. (:
    En anders ga je op een dans/zang/muziekvereniging? Daar leer je ook weer meer mensen kennen! *O*

Ik hoop vooral dat het in het middelbaar volgend jaar ook niet zo zal zijn.

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Shogun schreef:
    Dat gevoel is echt klote, been there done that.

Pass the damn ham, please.