• Mijn tas viel van het bed. :Y)

    En het was niet eens hard of zo. Het enigste wat er aan de hand was, was dat het onverwacht was.
    Maar goed, wij krijgt zoiets ook klaar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik schrik niet zo snel eigenlijk, ik ben gewend aan rare geluiden sinds ik naast de logeerkamer slaap en daar meestal wel iemand van mijn neefjes of nichtjes zit. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    haha, zoiets gebeurt me ook wel vaker. Mijn leukste verhaal ervan:

    Een vriend en ik liepen de trap af en langs de trap staat een sjoelbak. Hij was dus al een paar stappen van de trap af en ik wil net de laatste trede aflopen valt ineens die sjoelbak op de stenen vloer. Wij schrikken ons rot en ik begin kei hard te lachen. Hij heeft de sjoelbak weer recht gezet en nu let ik elke keer op als ik erlangs kom(lol)

    ik heb ooit eens gehad dat er een boek van mijn kast viel, of een poster op me in mijn slaap

    haha ik ken dat ja! heb ik ook altijd(A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat had ik gister, ik was echt van WHAT'S HAPPENING!


    Firm believer of all that is magic

    Ik!! Ik heb serieus een keer na een nachtmerrie mijn deken naar een schaduw gegooid omdat ik dacht dat het een spook was!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Met nieuwjaar: ik sliep bijna ~ 2 uur 's nachts, schiet er iemand vuurwerk af ~ *vul hier een vloekwoord in*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb vandaag 4 keer wat laten vallen of omgestoten.
    2 daar van was voedsel :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eirenion schreef:
    haha ik ken dat ja! heb ik ook altijd(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirenion schreef:
    haha ik ken dat ja! heb ik ook altijd(A)


    comfort in c h a o s

    Eirenion schreef:
    haha ik ken dat ja! heb ik ook altijd(A)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Eirenion schreef:
    haha ik ken dat ja! heb ik ook altijd(A)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Flemish schreef:
    Met nieuwjaar: ik sliep bijna ~ 2 uur 's nachts, schiet er iemand vuurwerk af ~ *vul hier een vloekwoord in*


    Of een week van te voren... :S Dan schrik ik me de pleuris...


    Deep inside, I've never felt alive