• Dus daarnet zat ik op de bank televisie te kijken samen met me broertje. Mijn moeder was pas terug met haar vriend te gaan halen omdat hij weer een aanval had gehad. Maar toen ging hij even naar de keuken, kwam weer terug en keek naar de plaats waar de Kerstboom stond. Mijn moeder heeft die vanmiddag afgebroken. Ik dacht gewoon van: Hij zal wel denken wat is het plots daar zo leeg, dus keek ik gewoon verder naar de tv. Maar toen begon hij rond te draaien en ik dacht dat het een grapje was. Maar hij bleef het maar doen toen me broertje vroeg: "J?" En hij keek ook heel raar. Toen is hij naar me moeder gegaan en toen vroeg ik ook nog eens en toen viel hij voorover de tafel. Ik ben snel opgesprongen en heb hem opgevangen, m'n moeder geroepen die er al aankwam en zei dat ik hem moest neerleggen. Toen heeft ze tegen ons gezegd dat we de woonkamer uit moesten en dat hij dus weer zo'n epilepsie aanval gehad en/of hebben jullie daar ervaring mee?

    Ik vond het best eng om dat zo te zien. Hij trilde helemaal en volgens mijn moeder is dat dus normaal bij zo'n aanval. Maar nu is mijn vraag: Kennen jullie iemand met epilepsie?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:48 ]

    Ja, maar ik heb het nooit gezien. Lijkt me wel eng trouwens :3


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    ik zat een keer in de trein en toen kreeg iemand zo'n aanval,, vet eng D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nee, ik kende het hiervoor eigenlijk ook niet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb epilepsie.


    Olive

    mijn neef is aan zo'n aanval gestorven toen ik nog wat jonger was. Dus ik kon iemand.

    jep mijn buurjongen die heeft er meerddere gehad een keer 10 in 1 week.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij ons op school werken we met brugplussers, dat zijn leerlingen uit de bovenbouw die steeds een eerste klas begeleiden. De brugklassers mogen dus bij die brugplussers komen met vragen etc. Ik zit nu in 4VWO en ik ben een brugplusser, in de brugklas waar ik brugplusser van ben zit een meisje met epilepsie. Zij weet dit zelf ook pas sinds een jaar en is ontzettend bang, enorm zielig. De andere twee brugplussers van deze klas en ik hebben er wel uitleg over gekregen, zodat we weten wat we moeten doen om het te kunnen vermijden -zoals drukke situaties vermijden en zo- en wat we moeten doen, mocht ze toch een aanval krijgen.
    Best heftig allemaal.
    (no_chears)


    everything, in time

    Ik kende iemand die het had, ik vond het echt heel eng om te zien.
    Hij is er uiteindelijk een keer aan dood gegaan :S


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Authors schreef:
    Ik heb epilepsie.


    Serieus? Vind je dat niet eng? :$


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Een meisje op mijn basisschool had dat. Tijdens de pauze viel ze ineens flauw daardoor, echt heel eng. En een collega van mijn moeder heeft het ook, maar dan een milde variant.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij is dat een bijkomstigheid van mijn nichtje haar syndroom. Maar dat weet ik niet zeker. Ze heeft nogal veel. :[


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb een epeleptische aanval gehad, ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik heb een epeleptische aanval gehad, ja.

    is dat niet eng?:$


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Mijn moeder en broertje hebben het. Ik ben het redelijk gewend.

    Nee, maar het lijkt me ook moeilijk/eng


    Today will be Girl's Day party with you~