• Voor de mensen die geïnteresseerd zijn...

    Diary of a Dictator


    Niemand had het in de gaten. Iedereen was te druk bezig met oorlog voeren, zodat ik mijn kans kon grijpen. Mijn ideeën werden langzaam vastomlijnde plannen, die uiteindelijk in échte gebeurtenissen werden omgezet.
    De wereld was van mij.

    Het is het jaar 2100, een nieuw tijdperk begint. De wereld is compleet verwoest door de arrogante en egoïstische instelling van de mens. Op een dag vindt een jonge vrouw een verboden en gecensureerd boek over een man die ooit de wereld stevig in zijn tang had. Langzaam groeit het verlangen om het werk af te maken van de man die zo ver was gekomen, maar die de verkeerde inzichten en mensen om zich heen had. Beetje bij beetje krijgt de opgroeiende vrouw meer aanhangers, om eindelijk stabiliteit in de wereld te krijgen. Dit is het verhaal van een vrouwelijke dictator, vanuit haar perspectief.

    Een verhaal over haat, wraak en hebzucht.

    ©Annabeth productions


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:16 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoe kun je nou dictator zijn vanuit de keuken? Laat staan terwijl je sammiches maakt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Hoe kun je nou dictator zijn vanuit de keuken? Laat staan terwijl je sammiches maakt (cat)

    Multitasken, jeweetzelluf :Y).

    This story is interesting. Let's take a look :].
    Edit: balen dat d'r nog geen hoofdstukken zijn.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeker een abo :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Abo.

    Als ik dit zo lees denk ik aan een vrouw die een boek heeft gelezen van Hitler (ik gok op Mein Kampf). Daaruit heeft ze geleerd hoe ze de wereld in haar macht kan krijgen en hoe ze de fouten van Hitler kan ontwijken. Klopt dat ongeveer met dat wat je wou schrijven?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    Als ik dit zo lees denk ik aan een vrouw die een boek heeft gelezen van Hitler (ik gok op Mein Kampf). Daaruit heeft ze geleerd hoe ze de wereld in haar macht kan krijgen en hoe ze de fouten van Hitler kan ontwijken. Klopt dat ongeveer met dat wat je wou schrijven?

    Ik verklap niks. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik verklap niks. (bloos)

    Dat zegt al genoeg voor mij xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I am so going to read this.
    Eindelijk eens een origineel verhaal. Sowieso een abbo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Dat zegt al genoeg voor mij xd

    Positief of negatief?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Positief of negatief?

    Positief ofcourse. Het is een heel origineel idee, dat is alleen maar beter ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Positief ofcourse. Het is een heel origineel idee, dat is alleen maar beter ^^

    Gelukkig maar! Ik was al bang dat het idee vreselijk was, haha. XD
    Of... Zal ik er toch maar One Direction ingooien? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YAY FUTURAMA!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cherokees schreef:
    (...)
    Gelukkig maar! Ik was al bang dat het idee vreselijk was, haha. XD
    Of... Zal ik er toch maar One Direction ingooien? (wbw)

    Dan veranderd het verhaal automatisch in een bagger verhaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eén.


    "Well, well. Look who we've got here!"