• Ik zit nu ontzettend in de stress, van van alles en nog wat. Ik ga echt helemaal kapot en mijn ouders begrijpen het gewoon niet. Ze lijken het niet eens te willen begrijpen.
    Nu is het bij mij al zover dat ik gewoon uit huis wil, gewoon weg. (Nu kan je wel denken dat ik dan niet mag zeggen, want dat is heel erg enz. Maar bij mij zit de nood al heel erg hoog.)
    Ik heb ook al nagedacht om hulp te gaan zoeken. Ik ben al bij Eleos geweest, maar ik moet misschien aan de medicijnen. Dat wil ik helemaal niet.
    Wat ik wil is tijd om aan mezelf te werken en een hulporganisatie vinden waar ik mijn verhaal kan doen zonder dat mijn ouders er dan allemaal negatieve dingen van mij bij aan praten.
    Maar het probleem is dat ik dat soort dingen wel via mijn school kan regelen, maar ik heb het vertrouwen heel erg verloren in die mensen. Wat ik ook aan ze vertel, het komt altijd bij mijn ouders. Ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee moet.


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je met een psycholoog praten? Je kan via de huisarts een verwijzing krijgen als je dat zou willen. Volgens mij is dat in heel veel gevallen een hele fijne oplossing.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Kindertelefoon? Misschien kunnen zij je verder helpen?

    Krullerd schreef:
    Kindertelefoon? Misschien kunnen zij je verder helpen?


    To infinity and beyond •

    de huisarts kan je naar iemand doorverwijzen. en anders een psycholoog? op school kan de vertrouwenspersoon je doorverwijzen naar een (kinder)psycholoog.


    ~ Sometimes you just have to follow your heart and see where it takes you

    Psycholoog, wel nu meteen. Fornhese ofzo? Anders krijg je hetzelfde probleem als mij.


    SLOAN.

    Elements schreef:
    Misschien kan je met een psycholoog praten? Je kan via de huisarts een verwijzing krijgen als je dat zou willen. Volgens mij is dat in heel veel gevallen een hele fijne oplossing.


    comfort in c h a o s

    Kindertelefoon.
    Als je in België woont, kun je altijd binnen springen in een JAC en zo zijn er nog organisaties. Daar kan het vaak zelfs anoniem.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Elements schreef:
    Misschien kan je met een psycholoog praten? Je kan via de huisarts een verwijzing krijgen als je dat zou willen. Volgens mij is dat in heel veel gevallen een hele fijne oplossing.


    I love you Tim

    Ik een verwijzing gekregen van de huisarts om met iemand te praten. En alles wat ik daar vertel blijft daar. Zoiets heet zwijgplicht.
    En dan heb ik nog een vrouw op school waar ik altijd terecht kan. Maar dat werkt blijkbaar bij jou niet.
    Dan zou ik toch even een bezoekje aan je huisarts brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou de kindertelefoon bellen (of een msn gesprek met ze starten) en dan aan hun vragen welke organisatie ze het best bij jou probleem vinden passen. ;)


    Happy Birthday my Potter!