• Chrissy “Chris” Elaino is een normaal, doodgewoon mensenmeisje. Op school heeft ze twee beste vrienden, Heidi en George. Maar wat Chris niet weet is dat George bij volle maan een puntige snuit krijgt en haren over zijn hele lichaam. Heidi wist het, maar zei niets. Chris schrikt ervan, en wil niet meer bevriend met hun zijn. Maar als er op de school ook nog een onbekend groepje vampiers loopt, dan staat de wereld bij Chris stil, zeker als ze in hun handen valt…


    Titel?
    Doen?
    Origineel op Q/ergens anders?
    Commentaar?


    Dit is de tweede story die ik schrijf, dussehh... Achja (:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    wat dacht je van 'Lost ways' of zoiets

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:08 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Opzich is hij niet zo origineel en hij spreekt me niet echt aan dusseh, ik zeg niet doen.


    Ex astris, sciencia

    -oeps, dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:25 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Al dat vampierengedoe spreekt me niet echt aan, maar als jij het graag wil schrijven, wat houd je tegen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Titel? Geen idee
    Doen? Nee
    Origineel op Q/ergens anders? Nee
    Commentaar? Geen


    comfort in c h a o s

    Ik zou het nog iets verder uitwerken.. Nog niet zo uitgebreid, en als je er nog wat creativiteit in steekt, lukt het zeker wel :3. Mail me als je hulp nodig hebt in iets .. Succes! (:

    Eerlijk gezegd is het niet zo'n origineel idee en het spreekt me ook niet zo aan. Maar als je het wilt schrijven moet je het gewoon doen. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Historical schreef:
    Eerlijk gezegd is het niet zo'n origineel idee en het spreekt me ook niet zo aan. Maar als je het wilt schrijven moet je het gewoon doen. C:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Holy fuck, twilight?


    SLOAN.

    Hermes schreef:
    Holy fuck, twilight?


    Nee, geen sprankelende vampiertjes en gedaanteverwisselaars (:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hermes schreef:
    Holy fuck, twilight?

    Eigenlijk deed het idee me ook aan Twilight denken.


    Ex astris, sciencia

    nee geen twilight, het lijkt op de serie the wolves mercy falls ofzo. Gaat ook over zoiets, maar dan zonder vampieren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het een weinig origineel idee, om eerlijk te zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Historical schreef:
    Eerlijk gezegd is het niet zo'n origineel idee en het spreekt me ook niet zo aan. Maar als je het wilt schrijven moet je het gewoon doen. C:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je moet er een beetje een twist aan geven. Dan kan het nog leuker klinken dan random weerwolven


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow