• Ik heb door omstandigheden een poosje niet kunnen schrijven. Omdat ik het met school nog steeds druk heb en daardoor niet veel tijd voor denken over mijn verhalen. wil ik een fanfic gaan schrijven met One Direction, dit omdat ik sneller inspiratie heb bij een Fanfic.
    Nu heb ik een paar ideeen en jullie mogen kiezen!

    Idee 1
    Terwijl hij handtekeningen uitdeelde aan de vele fans die achter de dranghekken stonden te wachten keek Liam vanuit zijn ooghoeken naar Maya die hetzelfde aan het doen was. Wat was ze toch leuk met haar fans. Opeens ziet hij haar opkijken. De blik in haar ogen is hem onbekend. Een mix van angst en verdriet. Maar hij heeft niet lang tijd om erover na te denken. Opeens komt Maya in beweging. Ze rent naar hem toe en duwt hem opzij. Hij voelt een scherpe pijn in zijn elleboog en hoort dan de schoten.

    "Neeeeeeeee"

    Een langgerekte schreeuw komt uit zijn mond. Hij voelt hoe het lichaam van Maya boven op het zijne valt.


    Het gaat dus over Liam Payne. Als hij wordt beschoten en zijn vriendin, een bekende actrice, de kogels opvangt en overlijd weet hij niet wat te doen. Dan ontmoet hij naam, die zelf ook al genoeg problemen heeft, zullen ze elkaar kunnen helpen?
    .

    Idee 2
    Verwilderd keek ze om zich heen. Ze hoorde hier niet thuis. Ze hoorde thuis in de bossen, met de dieren
    Diana is gevonden in het bos waar ze als een wild dier leefde. Ze komt terecht bij de familie Styles. Daar zal ze moeten wennen aan een heel nieuw leven. Misschien kan Louis haar helpen?


    Idee 3
    "Nee, ik kan het niet!" schreeuwt het meisje wanhopig.

    Ze draait zich om en rent weg. Tranen rollen over haar wangen en zachte snikken ontsnappen uit haar mond.

    "Je hebt het allemaal verpest. Het is allemaal jouw schuld!" schreeuwt ze naar de hemel.

    Maar diep van binnen weet ze dat ze hem niet de schuld kan geven. Het ligt aan haar. Als zij toen sterker was geweest. Dan was dit allemaal niet gebeurd. De tranen vertroebelen haar zicht. De boze, verwarde , verdrietige gedachten vertroebelen haar gedachten. Zijn stem, die nog altijd weerklinkt in haar hoofd, vertroebelt haar gehoor. Daardoor ziet ze niet dat ze de grote weg oploopt. Daardoor wordt ze niet gewaarschuwd dat ze niet verder moet gaan. Daardoor hoort ze de auto's niet toeteren. Een harde klap, pijn, geschokte kreten. Daarna wordt alles zwart


    Een verhaal over een meisje dat het vertrouwen in mensen allang is verloren. Een verhaal over een meisje dat na een ongeluk blind door het leven moet. Als ze op een dag Louis ontmoet vliegen er gelijk vlinders in haar buik. Maar ze had gezworen nooit meer verliefd te worden. Zal ze toch overstag gaan?

    Its your choice
    Idee 1:3
    Idee 2:1
    Idee 3:3
    Moet ik jullie waarschuwen als ik begin met 1 van de ideeen?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:37 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Which idea :Y)

    En idee 3 (:


    Not all those who wander are lost.

    Idee één!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nocturn schreef:
    Which idea :Y)

    En idee 3 (:


    Ex astris, sciencia

    Which

    Nummer 3 (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    oeps
    Wil een moderator de titel veranderen in Which idea?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Queensbury schreef:
    Idee één!


    Tell me about it, stud.

    Idee 2 of 1


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Idee 3 staat voor
    Ik ga zo Glee kijken en als ik terug kom kijk ik wel idee de meeste stemmen heeft, dat idee ga ik dan uitwerken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga idee 3 uitschrijven!
    Ik heb al een titel; Blind Trust
    En wat meer ideeen over het verloop van het verhaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one