• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime
    Ik was moe en ik draaide een rondje zodat ik naar mijn bedje kon. Ik liep niet langs Mary. Ik rende helemaal om en ging de trap op waar ik Souf zag huilen. 'Jammer dat je Seks maatje weg is?' Zeg ik grommend terwijl mijn tranen zijn gestopt. Ik liep naar mijn kamer en sloot mijn deur met een harde knal. Ik deed hem opslot en ging op bed liggen. Ik was moe en wou huilen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nieuw topic. Mag pas blablablabla :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    "Hi," Begroette hij me terwijl hij zijn oordopjes uit zijn oor haalde."Inderdaad"
    "Jordi" Stelde hij zich uiteindelijk voor met een lieve glimlach.
    Op het eerste zicht leek hij me een zeer aangenaam persoon.
    "Brooke." Stelde ik me op mijn beurt voor terwijl ik hem onderzoekend aankeek. "Ben je ook een eerstejaars?"
    Ik merkte hoe hij me in zich opnam en voelde hoe mijn wangen zich haast onzichtbaar roos kleurden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik lig in het midden van de gang, te rillen. Ik probeer recht te geraken, maar alles weegt te zwaar. Voor ik het weet draai ik weer weg, en is alles zwart.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik was boos, boos op mezelf. Waarom had ik het ook toegelaten? Lily pakt kort mijn hand, wrijft erover en laat hem weer los. 'Je mag me misschien nog niet zo goed, of helemaal niet kennen, maar je moet weten dat je altijd bij mij terecht kunt als je iets dwars zit. En je moet ook weten dat ik die informatie vertrouwelijk behandel.' Zegt ze. Ik sla mijn ogen neer. zo heb ik me nog nooit laten zien hier. Zo kwetsbaar, zo.. zo niet mij. 'Jammer dat je Seks maatje weg is?' Gromde Madison nog wanneer ze langs liep.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Bedankt' fluistert hij en trekt me in een stevige knuffel. 'Geen dank en succes' Zeg ik glimlachend en kijk hem na.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yasmin Watson
    'Mary!' Ik zie dat Mary op de gang ligt. Ik weet niet wat er aan de hand is. Al die tijd heb ik mijn spullen uitgepakt omdat ik hier net nieuw ben. Ik weet bijna niet wie dit meisje is, ik weet alleen haar naam, en ik zie dat het niet goed met haar gaat.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:22 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lily
    Hij slaat zijn ogen neer. 'Ik snap het,' zeg ik. En op dat moment komt Madison langs stormen en gaat richting haar slaapkamer. 'Waar is het andere meisje?' vraag ik verbaasd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aminthe

    Ik zucht, en kijk naar Yoëlla.
    'Ik heb die brief ongeopend meegenomen. Ik vergeet dat soort dingen altijd te bekijken, dus ik ga hem nu wel even lezen. Of mag ik van jou weten wat er in staat?' vraag ik met een lief stemmetje en kijk haar met puppyoogjes aan. Helaas kan ik dat niet lang volhouden en verandert mijn gezichtsuitdrukking in een brede grijns.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fáilte

    "He!" hoor ik iemand roepen. Wanneer ik op het geluid afga, zie ik dat het Cassie is. ze gebaart dat ik moet komen. Een beetje strompelend ga ik haar richting uit. Wanhopig probeerde ik de zenuwen onder controle te krijgen, maar hoe dichter ik bij Cassie kwam, hoe erger ze werden.


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    Lily vroeg nog iets, maar ik negeerde het. Ik zuchtte even en stond langzaam op. 'Dankje Lily' Zeg ik nog en verdwijn langzaam uit de leerlingenkamer richting de kamer van Madison. Ik blijf voor haar deur staan, haal diep adem en klop op de deur. Snel veeg ik mijn tranen weg als ik een paar tweede jaars zie aankomen lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Als dit topic vol is benk weg, dat jullie lavast weten :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron
    Fáilte ziet er een beetje verwart uit. 'Gaat het wel?' vraag ik bezorgd, 'je ziet er een beetje verwart uit en alsof je heel zenuwachtig bent ofso...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lily
    'Dank je, Lily,' zegt hij en loopt richting de slaapkamers. Ik sta op en loop naar buiten, maar algauw stuit ik op het meisje. 'Mary,' zegt een ander meisje, dat ook al bij haar zit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Omg, stomme ouders XD Bye bye ! (H)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boem


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.