• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily Devon
    De pijnsteken door mijn lichaam voelen ontzettend pijnlijk en naar, maar mijn pijngrens is hoog, en na de vijf seconden sta ik op en ga voor haar staan. Ik maak mijn ogen opzettelijk rood en breng ze op ooghoogte met die van Madison. 'Geen aandachtstekort zei je?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fay Valentina Rush
    'Ehmm moet je niet bij de rest van je afdeling gaan zitten?'Vraagt ze voorzichtig. Ik kijk met mijn felblauwe ogen naar haar. Ik zag alles gedetailleerd en ik zuchte. 'Doe dat maar niet. Ik Ben liever alleen ze accepteren me daar niet en pesten me meestal. Ik blijf liever uit die groep. Vorig jaar werd ik de Misplaced one genoemt.' Zeg ik weer zacht maar verstaanbaar. Ik trek mijn knieën op en kijk naar mijn schets. Ik scheur hem uit het boekje en maak het tot een prop. 'Ik ben eeen mislukkeling en hoor nergens bij.' Zeg ik zacht Ik wist niet eens of ze het verstonden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daniel:
    Ik grinnikte om haar woorden. Een pittige tante maar ze zou vast al iemand in haar klauwen hebben. Ik deed een oortje vol harde muziek in mijn oor en stopte nog een broodje in mijn mond waarna ik weer naar Mary gebaarde of ze ook misschien wilde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik kijk naar Daniel, en kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Wat?"


    Fedea

    Ik denk even na.
    "Zweet het. Op die sle- trut van een Mary."
    Ik moet lachen, maar zij was de eerste die in me opkwam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales


    Ik kijk zwijgend de eetzaal rond waar het zo langzamerhand nu volgelopen was. Even keek ik naar de Les Tigres tafel en vervolgens weer terug.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Fáilte

    Ik zag hoe ze haar schets uit haar boekje scheurde en verfrommelde tot een prop. "Niet verfrommelen," zeg ik met een kleine glimlach. "Je kan mooi tekenen." vul ik aan.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:24 ]


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron

    'Doe dat maar niet. Ik Ben liever alleen ze accepteren me daar niet en pesten me meestal. Ik blijf liever uit die groep. Vorig jaar werd ik de Misplaced one genoemt.'Ik ben eeen mislukkeling en hoor nergens bij.' zegt het meisje zacht. Ik ga naast haar zitten. Ik wil zeggen dat ze niks van hun aan moet trekken maar dat doe ik zelf ook niet dus dat ging nogal lastig. 'Niet iedereen kan je aardig vinden,' zeg ik tegen Fay, 'Als ze irritant doen zeg je het maar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade:
    Ik keek mary vragend aan. Mee? 'Nou weetje.' ik keek nog een keer naar het groepje. 'ik blijf wel ff zitten aangezier er daar nu een bitchfight blijkt plaats te vinden.' waarna ik naar liam keek en zei 'hm? Ben je zelf populair bij de eerstejaars joh?' ik stak mijn tong plagerig uit. 'wie is de gelukkige?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison Quin Prime
    'Geen aandachtstekort zei je?' Zei ze met een gemeen lachje. Ik grijnsde breder. 'Nee ik niet, maar jj wel. Ik gebruik mijn gave liever dan dat ik sla, Slaan kost teveel moeite. Je moet he zo zien. Blijf oke tegen mij dan doe ik dat ook bij jou. Doe je dat niet, maak ik je schooljaar zuur. Verlammende kaakspieren tijdens een boekverslag zodat je niet meer kan praten kan ik makkelijk. Dus pas voor me op.' Bijt ik haar toe. Ik sta op loop weg en vermijd haar voet zodat ik niet struikel. Ik loop zonder om te vallen weg en loop naar Liam en plof naast hem neer. 'Ik heb wat van je tegoed.' Zeg ik met een grijns


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker.
    Mary?! 'Mary... uhm... Oké, ik zweer op Mary dat ik niet verliefd ben.' zeg ik met een zelfvoldane grijns. Hopelijk merkte ze niet dat ik mijn vingers gekruist had.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Daniel:
    Snel at ik mijn mond leeg en begon ik te lachen. Ik keek in haar ogen. 'ik gebaarde of je ook misschien wou.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    Haar dreigement had me diep in mijn hart geraakt. Ik was niet voor niets overgeplaatst naar deze school. Op de vorige school werd ik namelijk gepest, maar dat kon zij niet weten. Maar het was ook helemaal mijn schuld, ik was te ver gegaan.
    Een traan liep over mijn wang. Ruw veegde ik hem weg, en rende naar buiten.

    [Ben Bones kijken people, see you later!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fay Valentina Rush
    Het meisje dat Cassie heette ging naast me zitten. 'Niet iedereen kan je aardig vinden,' zegy ze tegen me 'Als ze irritant doen zeg je het maar'. Gaat ze verder. Ik glimlach. 'Dat is het proleem. Niemand van de tigres vind me aardig, Michelle was hier vorigjaar ook samen met mij maar ze in verongelukt.' Zeg ik maar vol spijt ik voel een paar tranen uit mijn ooghoeken opwellen. "Niet verfrommelen," zegt een jongen met een kleine glimlach. "Je kan mooi tekenen." Vult hij zichzelf aan. Ik bekijk hem onopvallend door mijn goede zicht kon ik hem met de detail beschrijven. Hij zag er lief uit. Zo zien Tigres er helemaal niet uit. Ik wou niet bij de tigres...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Jayden Keano

    'Ik heb wat van je tegoed.' grijst Madi die naast me komt zitten. 'Zeg het maar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison Quin Prime
    'Zeg het maar'. zegt hij nonchalant. Ik grijns. 'Ik zeg het wel als ik wat nodig heb.' Zeg ik met een grijns. Ik kijk om me heen en zie Aigles om iemand heen staan. Ik bekijk ze goed en zie Fay. Fay was een meisje die ik het vorig jaar zuur had gemaakt omdat ze Mary Inhet gezicht had geslagen. Waarom zaten die Aigles om haar heen had ze soms nerd hulp nodig van ze?


    I'm finally back, Finally after a Year break