• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ja Ze ziet Ganz naar buiten lopen hij ging toch naar buiten?]


    [Eigenlijk liep hij de eetzaal uit, maar het is oké. Ik schrijf zo.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ganz Pitrómon.
    Ik voel me top fit en vind het maar weer eens tijd om wat te trainen, daarna zou ik verder gaan aan mijn nieuwe schets. Ik joggde naar buiten en keek om me heen. Geen teken van leven, ik had het rijk voor mij alleen. Snel deed ik wat push-ups.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Liam Jayden Keano

    Ik zucht en kijk naar Lily die bewusteloos op de grond ligt. Ik kan haar niet gewoon daar laten liggen dus ik til haar op en breng haar maar naar de leerlingenkamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik legde mijn linker arm onder haar hoofd en mijn rechter arm onder haar benen door. Zo tilde ik haar op en keek even naar Liam, die Lily optilde. Ik liep langzaam met Mary in mijn armen en Liam en Lily naast me richting onze leerlingenkamer. Daar aangekomen legde ik Mary op een bank en schoof een kussen onder haar hoofd. Hoelang zou het duren voordat ze bij zouden komen? Denk ik en plof neer in een stoel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Valentina Rush
    Ik zie de jongen joggen en push-ups doen. Ik versnel mijn snelheid en teken hem snel perfect en gedetailleerd. Als ik klaar ben bekijk ik hem. 'Heey.' Zeg ik zacht. Ik wist niet eens of hij me zou horen.

    Madison Quin Prime
    Als ik helemaal uitgerust ben en ontspannen ontsnappen mijn tranen. Ik had dit nooit gewilt. Ik voel dat mijn verlammingen gave uitgaat en iedereen gewoon binnen kon stappen, maar het boeide me niet.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:31 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Jayden Keano
    Ik volg Souf's voorbeeld en ga ook in een stoel zitten. 'Dus...jij en Madi?' vraag ik voorzichtig. Madi is opzich wel okee en ze ziet er ook wel goed uit alleen was ze soms nogal een drama queen. Iets waar ik me echt aan kan ergeren als het te vaak gebeurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@HurtedHeart waar is Jason :) ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoëllina maria Consales


    Ik loop naar de eetzal en ga aan de tafel van Les Aigles zitten.
    Even kijk ik rond, er zijn nog meerdere leerlingen in de eetzaal. Eigenlijk is het best druk. Ik pak wat warme melk en nip er wat van terwijl ik de tafel rondkijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ganz Pitrómon.
    'Heey.' hoor ik een zachte meisjes stem. Argwanend draai ik me om, hoe lang zou ze daar al zitten? Had ze gezien hoe ik mijn push-ups deed? 'Goedemorgen.' mompel ik terug en loop naar de muur van het kasteel. Ik leun tegen de muur en kijk haar aan, dan zie ik dat ze een schetsblok vast heeft. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en probeer erachter te komen wat ze heeft getekend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Soufian Nigel Prángé.

    'Dus.. jij en Madi?' Vraagt hij voorzichtig, nadat hij zich op een stoel heeft laten zakken. 'Nee, hoe kom je daar nou bij?' Zeg ik, grinnik een keer, draai mijn hoofd even naar het raam, waarna ik meteen weer naar Liam kijk met zijn serieuze gezicht. 'Of, misschien, nee, of toch? Ik weet het niet' ZEg ik en zucht even. 'Heb jij al iemand op het oog?' Verander ik van onderwerp

    [Eten :S]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LovingStyles schreef:
    [@HurtedHeart waar is Jason :) ?]
    [Nog op de grond, maar ik moet eten -__-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@hurtedheart :( dan wacht ik wel even a.]
    Liam Jayden Keano
    Souf doet ontzettend vaag over dat hij haar nou wel of niet leuk vindt. 'Heb jij al iemand op het oog?' 'Nope,' antwoord ik, 'je kent me, ik hou het vaak niet lang bij één meisje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Failte
    Ik stop mijn aren zuchtend in mijn zakken en loop de eetzaal uit, waarna ik doelloos een gang in loop.


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    (...)[o dus diegenej luisterd naar je zonder dat diegene het merkt. Oké I get it. Leuk bedacht ;)]


    {Thanks :)}

    {Waar kan ik inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    [Ben ik weer :D]
    Soufian Nigel Prángé.

    'Nope' Antwoord hij, 'Je kent me, ik hou het vaak niet lang bij één meisje'. 'Inderdaad, verschillende is ook leuk toch?' Zeg ik grijnzend. Liam was echt wel mijn beste mattie. Al vanaf de eerste keer dat ik hier kwam. Volgens mij zijn we nog nooit tegen elkaar uit gevlogen, maar er was wel een keer dat we hetzelfde meisje leuk vonden. Dat was echt grappig. Gelukkig is ze van school afgegaan, anders zouden we nu geen beste vrienden zijn.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik kijk even naar Fáilte die zijn armen zuchtend in zijn zakken stopt en de eetzaal uitloopt. Ik spring op van het bankje en loop achter hem aan. 'Fáilte?' Zeg ik wanneer ik moeizaam op mijn hakken naast hem ben gaan lopen. Pfoe, wat is hij lastig bij te houden op hakken. Achja, dan had ik maar geen hakken aan moeten trekken toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'