• Ik heb/ had een goede vriend: B. . Tot vanmiddag ofzo. Ik weet niet wat er met hem is, maar ik kreeg eindelijk verkering met de jongen die ik heel leuk vond. Had B. er wat over toevertrouwd wat er tussen die jongen die ik leuk vind en mij gebeurt is. Daar kwam een beetje ruzie over enzo, maar dat was geen ruzie met B. . Maar met een andere vriend van me (veel bevriend met jongens). Toen ik ruzie had met die vriend ging B. hem ook allemaal opstoken en ervoor zorgen da hij boos bleef. Gelukkig bleef die vriend niet boos.

Vandaag leek het eindelijk goed tussen mij en B. We praatten weer en fietsen gewoon lachend naar school. 3 uur vandaag naast elkaar gezeten, was keigezellig. Dat persoonlijke wat ik hem had toevertrouwd had hij opeens doorverteld. Mensen hadden het 'via via' gehoord en ik had mezelf er nog onderuit gepraat. Komt B. aan, verteld ALLES in details van wat ik heb gezegd door aan de hele klas (was ik niet bij maar is door veel mensen tegen me gezegd). Ik weet nu niet wat ik van hem moet denken. En morgen wordt echt een rotdag.

Onsamenhangend verhaal, maar die B is een asshole. Het lijkt wel een wijf!

"Well, well. Look who we've got here!"

Cherokees schreef:
    Onsamenhangend verhaal, maar die B is een asshole. Het lijkt wel een wijf!

To infinity and beyond •