• Maar mij lijkt een baan in een laboratorium heel erg leuk :'D. Ik heb al een beetje gezocht naar een MBO-opleiding niveau 4. Het liefst zou ik een HBO opleiding doen, maar dat mag niet van mijn moeder -.-'. Ik heb al gekeken welk profiel je moet kiezen en kwam op natuur en gezondheid. Maar ik ben niet helemaal zeker naar welke vakken je moet kiezen D:.Zou iemand weten welke vakken je erbij moet kiezen er voor?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Remembrall schreef:
    Hoezo mag je geen HBO doen dan? ;o

    En natuur en gezondheid is toch al gewoon een vakkenpakket > natuurkunde, scheikunde/aardrijkskunde (dat moet je wel kiezen, bij ons dan), biologie en wiskunde. En dan nog 1 keuzevak.
    Zo is dat bij ons dan iig.

    Inderdaad, en HBO is veel beter dan MBO en zeker als je het kan doen omdat je havo doet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet niet, ik denk toch dat als mijn ouders het niet zouden betalen (waarvan ik eigenlijk nog niet eens zeker ben) zou ik er zelf echt keihard voor gaan werken. Als jij gewoon HBO kunt doen, en je doet dat niet, denk ik echt dat je er later spijt van zult krijgen en later nog een keer de schoolbanken in zult duiken. Dat hoeft natuurlijk niet, maar de kans is groot.

    Anyway, als ik jou was zou ik voor NG/NT gaan. Met de vakken Biologie, Natuurkunde, Scheikunde en wiskunde.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ken er niets van, succes met zoeken ofeh hoe zeg je dat! (krul)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:39 ]