• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)


    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.
    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...
    Uurrooster:

    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:02 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    Na ongeveer vijf minuten stopte ik weer. 'Dus gaan we hier de hele dag liggen en elkaar bijna opeten. Of gaan we wat leuks samen doen en elkaar in tussen tijd zoenen?' Ik grijnsde naar Matthew.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grijnsde en kroop wat dichterbij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zag hem wat dichterbij komen en ik draaide me op mijn andere zij zodat ik Jitse aan kon kijken. Ik glimlachte verliefd naar hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Zijn we nu over dat domme gedoe heen?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Misschien,' zei ik met een glimlachje en ik drukte een kus op zijn mondhoek. 'Ben jij niet meer zo gemeen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn internet valt om de drie minuten uit --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Misschien." grijnsde ik en ik gaf haar een zoen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik twijfelde even maar besloot niet meer zo moeilijk en vervelend te zijn en legde daarom mijn hand op zijn wang. Voorzichtig haalde ik mijn lippen weer van de zijne af. 'Toen net zoende het fijner,' grijnsde ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Optie 1 klinkt erg verleidelijk, maar ik denk toch dat ik voor optie 2 ga.' zei ik glimlachend.

    Jake Smith
    Ik zette nog een stap dichter naar haar toe en hief haar hoofd op met mijn hand. Zacht drukte ik mijn lippen op de hare.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik grinnikte zacht om het antwoord van Matthew. Hij was soms zo… tja wat eigenlijk, voorspelbaar, ondeugend, lief? Lief was hij zeker. Ik liet me op met een dof geluid op de bank vallen. Ik schudde even mijn hoofd. 'Soms ben je best hopeloos.' Hopeloos, ja dat was ergens wel het woord dat ik zocht. Maar niet gemeen hopeloos, eerder schattig en lief hopeloos. Ik schonk Matthew een klein glimlachje om te laten weten dat ik het niet gemeen bedoelde. Ik liet met mijn handen zijn middel los en streelde zachtjes over zijn wang. 'Weet je dat je geweldig goed kan zoenen?' vroeg ik giechelend. Ik wist niet wat het was maar Matthew wist me alles te laten doen wat ik nooit deed. Blozen, sprakeloos zijn, giechelen. Ook wist hij me een appart gevoel te geven. Natuurlijk had ik wel een stel vriendjes gehad, best veel eigenlijk. Maar echt verliefd was ik nooit geweest ook al zei ik altijd van wel. Maar bij Matthew voelde ik iets wat ik bij al mijn exen nooit had gevoeld. En ergens wist ik niet of ik het positief of negatief moest opvatten want zulke jongens braken uiteindelijk makkelijk je hart. Ik schudde die gedachtes van me af. Zo is Matthew niet, toch? De tijd zal het moeten leren.
    Ik glimlachte naar Matthew en sloeg mijn armen om zijn nek en trok me omhoog en zoende hem weer. Mijn benen waren het enigste stuk van mijn lichaam dat nog op de bank lag. Ik sloeg ook mijn benen om zijn middel zoals ik als een soort van hang aapje aan hem hing. Gelukkig voor hem was ik niet zwaar. Ik zoende hem nog steeds.


    Dit stuk was pure verveling :'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 11:52 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Jij kan er ook wat van hoor.' zei ik in een adempauze en sloeg mijn armen om haar middel heen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    Ik voelde hoe ik een soort van opgetild werd en hoe Matthew zijn armen om mijn middel sloeg. Ik grijnsde en sloeg mijn benen nog wat strakker tegen Matthew aan, bang om te vallen. Ik haalde even adem.
    'Hmm,' zei ik toen Matthew zei dat ik er ook best goed kon zoenen. 'Hoe moet dat anders als ik me jou zoen.' Ik glimlachte en gaf hem een plagend kusje op zijn wang. 'Je laat me niet vallen he?' Maar zonder op antwoord te wachten zoende ik hem weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Femke zal ons weer vorte mense vinde xD

    Matthew Livingstone
    'Gaan we anders wandelen op het strand?' vroeg ik na een tijdje. Ik had het gevoel dat we hier wel al 1 à 2 uur zaten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik weet eerlijk gezegd niet wat vorte betekent maar ik denk iets van vies ofzo?

    Amber Somers
    'Gaan we anders wandelen op het strand?' Ik keek Matthew aan terwijl ik na dacht over het voorstel. Eigenlijk klonk het best wel goed. Ik knikte.
    'Ja,' zei ik. Ik keek even naar mijn kleding. Het was een witte broek met een hempje. 'Maar ik moet me dan wel eerst om kleden want ik zie het niet zitten om met een witte broek op het strand te lopen,' zei ik lachend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ja, zoiets, we hebben zo veel woorden die enkel mensen van de streek kennen. Zoals: skarter, skeilen, dikken (dat kent iedereen wel maar hier wordt dat voor alles en iedereen gebruikt), ...

    Matthew Livingstone
    'Oké.' zei ik. We stonden op en liepen rustig naar haar kamer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe