• Is dat waar eigenlijk, en zo ja heeft er iemand een foto op internet ervan gezien toevallig mag ik die dan zien. Ben wel nieuwschierig eigenlijk.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    that awkward feeling when a boy colours his hair...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FinalFantasy schreef:
    (puh) so what ??

    Justin Bieber = NOT

    zelfs zijn haarkleur valt niet een op :X


    als je hem zo NOT lees je dit dan eh, dat snap ik dan niet, en trouwens hij is niet NOT dat vind jij.. hij is gewoon een normale jongen die zijn droom waar maakt, hij word zelfs al the prince of pop genoemd whaha, dus ik vind niet echt dat je hem not kan noemen maarja jou mening.


    Believe.

    Donovan schreef:
    Ik vind het wel mooi, mooier als zijn vorige haarkleur.


    Tell me about it, stud.

    ik vind het wel mooi eigenlijk (:
    maar op pagina 1,, ik kan die duckface van selena niet uistaan


    I'd wonder if i ever cross your mind

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat is een TT?
    Is het vreemd dat dit me echt geen reet kan boeien?


    Een TT is een Trending Topic. Is van Twitter. (:

    OT: Hij speelt mee in een film (waarvan ze zowel de titel als de release datum niet willen verspreiden) en daarom heeft hij zijn haren donkerder geverfd. Selena had ook zoiets dacht ik, maar daar ben ik niet zeker van.
    Which means... WE GAAN JUSTIN OP TV IN EEN FILM KUNNEN ZIEN! WHOEHOEW!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Een TT is een Trending Topic. Is van Twitter. (:

    OT: Hij speelt mee in een film (waarvan ze zowel de titel als de release datum niet willen verspreiden) en daarom heeft hij zijn haren donkerder geverfd. Selena had ook zoiets dacht ik, maar daar ben ik niet zeker van.
    Which means... WE GAAN JUSTIN OP TV IN EEN FILM KUNNEN ZIEN! WHOEHOEW!


    maar... Justin is een van de slechtste acteurs op aarde D:

    en dat zeg ik niet omdat ik hem niet moet, maar omdat hij werkelijk niet kan acteren.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dude, waarom maken jullie er zo'n groot probleem van dat JB zijn haar heeft geverfd terwijl dat van Niall Horan ook geverfd is? ^^ Dan is Niall toch ook 'gay'?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cartwright schreef:
    Dit hierboven dus, Selena Gomez heeft der haar ook geverfd / dipdye. Waarschijnlijk korting bij de kapper.


    Ik heb niks met haar, maar dat haar is wel vet!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    biebersbutt schreef:
    (...)
    als je hem zo NOT lees je dit dan eh, dat snap ik dan niet, en trouwens hij is niet NOT dat vind jij.. hij is gewoon een normale jongen die zijn droom waar maakt, hij word zelfs al the prince of pop genoemd whaha, dus ik vind niet echt dat je hem not kan noemen maarja jou mening.


    Dat is gewoon nee.
    Maar even on-topic: Ik vind het wel okee bij hem staan.


    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:14 ]


    The odds are néver in our favor.

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:12 ]


    The odds are néver in our favor.

    Uneventful schreef:
    Dude, waarom maken jullie er zo'n groot probleem van dat JB zijn haar heeft geverfd terwijl dat van Niall Horan ook geverfd is? ^^ Dan is Niall toch ook 'gay'?