• Iedereen heeft hier van die originele usernames.

    Ik zat een keer letters in m'n schrift te tekenen toen ik op de mijne kwam. Best lame eigelijk -_-

    Maar hoe zijn jullie op je username gekomen??


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Uit Angélique Marquise des Anges...een serie van vroeger.
    Daar kwam het woord "Maîtresse" in en ik vond het leuk klinken :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had een tijdje iets met wolven -nog altijd maar nu minder- En toen werd ik 's nachts ineens wakker en dacht 'Blue Wolf! Ö' En toen had ik mn username :Y)
    Maar ik wil een nieuwe maar kan niks bedenken.. -.-

    Abo


    Inspiration can hit you any time

    Tja... Ik had ergens een een of ander programma gelezen en dat heette Myst-nogwat, en toen kwam ik op Mysteria... ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    de mijne is het alter ego van James Diamond, gespeeld door James Maslow ;D
    ik hou van hem:9~


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nocturn is een muziekterm wat 'romantische muziek' betekent (:
    Ik speel zelf piano.


    Not all those who wander are lost.

    de mijne is de achternaam van Tulisa Contostavlos uit n-dubz


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    De muziek die ik luister.


    26 - 02 - '16

    Rembrandt is de hoofdspersonage in mijn lievelingsboek.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Krach is Duits voor crash.


    I am an idiot, I move.

    Een Gancanagh is een mannelijke soort elf die vrouwen verslaafd aan hem maakt wanneer hij ze intiem aanraakt. De vrouwen worden gek en kwijnen weg zonder hem of vechten met elkaar tot de dood om zijn liefde te winnen.
    Het komt uit mijn favoriete boekenreeks, Wicked Lovely en ik vind het gewoon zo leuk klinken + ik hou van keltische/Ierse mythologie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn naam betekent Lelie en ik hou van Latijn en dus vertaalde ik de naam, en daar komt Lilium vandaan ^^
    + Het is de themesong van de anime Elfen Lied en dat nummer vind ik erg mooi. Samen opgeteld, werd het mijn nieuwe username.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De Hongerspelen!
    Mijn favo personage


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ponyxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.