• Iedereen heeft hier van die originele usernames.

    Ik zat een keer letters in m'n schrift te tekenen toen ik op de mijne kwam. Best lame eigelijk -_-

    Maar hoe zijn jullie op je username gekomen??


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Van een magisch wezen op MagiStream, genaamd de "Meridian Capricorn". Ik vond het zo'n mooi woord :'$


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    t kwam gwn in me op

    Mijn naam is de naam van de griekse godin van de schrijfkunst (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De band Oasis. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Songtitel c:


    Olive

    Vocaloid.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Meridian schreef:
    Van een magisch wezen op MagiStream, genaamd de "Meridian Capricorn". Ik vond het zo'n mooi woord :'$

    Omg nee dus Meridian kwam eigenlijk van Magistream? Ahaha, x'D. Nooit geweten. Ik dacht dat het gewoon een heel origineel verzonnen naam was x'D.


    SEIZON SENRYAKU!

    Anime serie K-ON daarvan het personage Yui Hirasawa :3.

    Historical betekent historisch, en dingen van vroeger vind ik wel interessant. Zoals piraten en de Renaissance. Dus vandaar. (krul)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Vantastic komt van Captain Vantastic wat de bijnaam van Robin van Persie is. Die bijnaam heeft hij bij Arsenal, wat mijn favoriete club is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Monburan schreef:
    (...)
    Omg nee dus Meridian kwam eigenlijk van Magistream? Ahaha, x'D. Nooit geweten. Ik dacht dat het gewoon een heel origineel verzonnen naam was x'D.


    Nein mann, zoveel fantasie heb ik nou ook weer niet. x'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Heb 'm verandert in Sherley ondertussen. Komt van Sherlock Holmes uiteraard. =D


    ars moriendi

    Sherlock Holmes :'>


    Caution first, always.

    Het is een wachtwoord uit Misfits, mijn favoriete serie (nerd).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    hehe mijn naam komt van Louis Tomlinson en zijn geniale uitspraken in de Xtra Factor, daardoor kwam er een trending topic op twitter en ik vond het gewoon een awesome naam (:


    dude, i can move my toes