• Voor Frans moeten wij allemaal een spreekbeurt houden over een Frans department. Dat moet in groepjes van drie. En ik was met mijn vriendin een groepje van twee en er was dan nog een ander groepje van twee. Zegt die stomme docent dat zo een meisje dat ziek was, laten we haar M noemen, bij ons moet. Nu heb ik een ontzettende hekel aan M en zij aan mij. Affijn, omdat zij er dus niet was hadden H(die vriendin) en ik een taakverdeling gemaakt. Ik had alles netjes voor haar opgeschreven en aan haar gegeven. We hadden afgesproken dat alles 8 Januari bij mij zou zijn zodat ik er een powerpoint van kon maken. Maar nu is het een week later en heb ik nog niks van M ontvangen. En we hebben Donderdag de spreekbeurt al. Ik heb haar al een paar keer aangesproken en elke keer doet ze echt heel arrogant. Ik heb haar al een keer gemaild. Maar nu ben ik het echt beu. Ik heb echt een goed cijfer nodig voor Frans. En H heeft het wel ingeleverd, maar zij gaat niet naar M toe hoor. Als ik nu morgen nog niks heb dan heeft M gewoon dikke vette pech, ik heb het vaak genoeg gezegd. En ik kan daar zo niet tegen.

    Sorry voor dit zeikverhaal, maar ik moet het even kwijt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ga naar een docent. Neem de planning mee en maak duidleijk dat je M meerdere keeren erop verwezen hebt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou. Vlieg eens goed uit tegen M. Dat doe ik altijd. Als ze nog altijd niet indient, zeg het dan tegen je leerkracht.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je moet naar je leraar stappen, had je eigenlijk al eerder moeten doen. Of flink boos op M zeuren, dat wil soms ook wel helpen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ga naar je leerkracht met je planning en zeg dat M niet echt mee werkt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:58 ]

    Alle emails en reacties uitprinten + taakverdeling toevoegen = 100% bewijs van je moeite.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ga naar je leerkracht, anders krijg je zelf geheid ook gezeik omdat je M niet geholpen hebt oid.


    I am an idiot, I move.