• Hallo,

    Houd jij van Harry Potter, ben je een echte Gryffindor en houd je van schrijven? Dan is dit dé kans om je nu aan te melden voor ons verhaal. Wij zijn namelijk op zoek voor twee schrijvers die de rol van een Gryffindor student willen vertolken.
    Meer informatie?
    Bel mij of mail Histoire
    Of bezoek onze website.

    Dus voel jij je aangetrokken, contacteer ons dan!


    -Link zijn veilig. (:
    Maar wie zou dat willen doen? We zoeken er dus nog twee en wie het eerst maalt, die het eerst komt.
    Uitleg staat op "de website". ^^

    MissSharp en Histoire.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat klinkt wel leuk, maar hoeveel wordt er van mij verwacht dat ik schrijf? Ik wil eigenlijk wel meedoen, lijkt me leuk :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:04 ]


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Dat klinkt wel leuk, maar hoeveel wordt er van mij verwacht dat ik schrijf? Ik wil eigenlijk wel meedoen, lijkt me leuk :3


    Er zijn vijf personen per afdeling. (Slytherin en Gryffindor.) En Histoire en ik. Wij zijn docenten.
    Dus zo ongeveer twaalf personen doen mee.
    Je hoeft dus niet heel veel te schrijven, maar ook niet maar een keer op het half jaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog iemand?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik deed al mee, maar ik meld nu voor het gemak even dat mijn username veranderd is van Disclaimer naar Souza. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oké, bedankt! Ik zal het noteren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil wel mee doen als dat nog mogelijk is, het lijkt me zeer leuk ^^
    Moet ik nog zo een mail sturen naar Histoire?
    Groetjes S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik wil anders wel meedoen, maar ik weet niet of ik goed genoeg schrijf >_<
    Kijk niet bij mijn stories voor voorbeelden of zo, want mijn stories fa-len.
    Maar, I can give it a try(:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Smil3 schreef:
    Ik wil wel mee doen als dat nog mogelijk is, het lijkt me zeer leuk ^^
    Moet ik nog zo een mail sturen naar Histoire?
    Groetjes S.


    Ja, of naar Manon (MissSharp) is ook goed (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ja, of naar Manon (MissSharp) is ook goed (:

    Okii Heb ik gedaan ^^
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    I don´t get it? Is het een soort van RPG?


    ' Nyctophilia '

    MissSharp schreef:
    (...)

    Er zijn vijf personen per afdeling. (Slytherin en Gryffindor.) En Histoire en ik. Wij zijn docenten.
    Dus zo ongeveer twaalf personen doen mee.
    Je hoeft dus niet heel veel te schrijven, maar ook niet maar een keer op het half jaar.


    Maar moet ik nu een afdeling kiezen of zo? Of een lijst invullen?


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Maar moet ik nu een afdeling kiezen of zo? Of een lijst invullen?


    Je ben Gryffindor. We kunnen er eventueel zes per afdeling van maken.
    Maar voor nu ben je Gryffindor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eevee schreef:
    I don´t get it? Is het een soort van RPG?


    Soort van, maar dan schrijf je een heel hoofdstuk, in plaats van twee zinnetjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Je ben Gryffindor. We kunnen er eventueel zes per afdeling van maken.
    Maar voor nu ben je Gryffindor.


    Yaaay! I love Gryffindor! :D


    26 - 02 - '16