• Oké, back to basic naar iets waar ik heel goed in ben. Vanaf vandaag representeer ik mezelf opnieuw als advocaat van de Duivel. Kom maar op. Ik kan alles en iedereen aan. :]
    Ze zullen weten wie ze tegenover zich hebben hier. Toevallig ben ik hier héél erg goed in, dus de eerste schok was voor hen. Laten we maar eens zien wie de rest wint. ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eh, wat?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Eh, wat?


    Naar aanleiding van; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124687


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik volg je niet helemaal :')
    Kan aan het uur liggen en aan het feit dat ik vreselijke hoofdpijn heb


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I don't get it. :W
    Succes?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    You don't have to get it. :Y)
    As long as I do.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Na het lezen van je andere topic, go fot it!
    Ik hoop dat het lukt en het goed komt, veel succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ahwww ): het komt goed ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you





    ROCK ON, GUUUUUUUUUURL!


    quidquid excusatio prandium pro

    Nooit nooit noooooit vergeten dat de meest sterke mensen de zwaarste strijd moeten vechten! Gewoon naar je gevoel luisteren en in jezelf geloven dan komt alles goed.

    Ik weet niet precies hoe lang je nu al daar bent maar misschien helpt het wel voor je als je daar buiten in dat dorp/die stad een plek opzoekt waar je je fijn en rustig voelt. Een plek die je niet met krijsende meisjes en vervelende schoonouders hoeft te delen als je gewoon even (adem)ruimte nodig hebt.
    Succes met alles!


    Wie du mir, so ich dir.

    You go girl!
    Laat ze maar zien waar je van gemaakt ben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is goed dat je - jezelf er boven hebt weten te krijgen, je moet er gewoon helemaal voor gaan. Liefde is immers veel sterker dan de wil van welke buitenstaander dan ook :3


    Let it come and let it be

    Junns schreef:
    You go girl!
    Laat ze maar zien waar je van gemaakt ben!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Junns schreef:
    You go girl!
    Laat ze maar zien waar je van gemaakt ben!