• [ titel is fout i know! kan een mod het even aanpassen? ^^ ]


    It's All About The Money
    Door de crisis hebben veel jongeren geen geld meer. Ze kunnen geen werk vinden, en hangen maar een beetje op straat. Totdat een iemand op het idee komt om een ‘groep’ te starten. Een ‘groep’ die maffia bazen overmeestert, en er dan met hun geld vandoor gaat.. Ze komen erachter dat ze hiermee veel geld kunnen verdienen, ook al kan het hun leven kosten..


    Zo wie wil er in de ‘groep’?
    Zoja even invullen:


    Volledige naam:
    Leeftijd*:
    Woonsituatie:
    Foto:

    * Leeftijd tussen de 18 en de 23

    Leider:
    ~
    Volgelingen:
    ~ Valeria Blake
    ~ Penelope Neville
    ~ Jenica Aurica Radu.
    ...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:17 ]

    Sorry, foutje. Ik hoef niet mee te doen :$

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:28 ]


    Tijd voor koffie.

    Lijkt me fun, is het goed als ik straks een meisje invul? Ik moet nu even eten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    Lijkt me fun, is het goed als ik straks een meisje invul? Ik moet nu even eten.


    Ja is goed : )

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:15 ]

    Volledige naam: Valeria Blake
    Leeftijd: 19
    Woonsituatie: Ze woont bij haar broer in die bijna nooit thuis is nadat hun ouders zijn omgekomen in een woningbrand.
    Foto:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volledige naam: Penelope Neville
    Leeftijd*: 18
    Woonsituatie: Ze woont helemaal alleen op een klein appertementje nadat ze voor de honderste keer ruzie had met haar alleenstaande moeder en uiteindelijk besliste om te vertrekken. Haar vader heeft ze nooit gekend en ze heeft geen broers of zussen. Het appartementje is in zeer slechte staat.
    Foto:



    Ik wil er wel even bij zeggen dat ik niet héél veel post. Hopelijk is dat niet erg.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    lijkt me leuk is het goed als ik er straks een invul ik moet weg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volledige naam: Jenica Aurica Radu.
    Leeftijd: Negentien.
    Woonsituatie: Ze is op haar zeventiende helemaal alleen geëmigreerd uit Roemenië, omdat ze zware ruzie met haar ouders had. Jenica hoopte dat ze in Amerika een nieuw bestaan kon opbouwen, maar door foute vriendjes is ze dakloos geworden. Nu woont ze met een andere arme vriendin in een kraakpand.
    Foto: